Napisano 23 Grudzień 200618 l Witam. Postanowiłem, że odrzucę wszystkie inne sprawy i wezmę udział w tej minibitwie. W kocu nie często zdarza sie tak przyjemny temacik. Mam zamiar wymodelować główna postać z gierki "Tombi" na Playstation 1 (gierka bodajże z 2001 roku). Przezabawna produkcja. A tak wyglądał jej bohater - jedynecxzka byłą w 2d z wykorzystaniem grafy 3d. Głowna postać fajno tam wyglądała. W 2 części twórcy postanowili wykonać wszystko w 3d i szczerze mówiać nie wygladało to najlepiej :/ A oto i on: Yyyy... to nie tak świnia tylko kolo w zielonych gatkach :) Mam nadzieję ze uda mi się zdążyć (w przerwie przed ukończeniem inżynierki) :) Pozdrówka.
Napisano 23 Grudzień 200618 l WitaM!! super ze bierzesz udzial w bitewce :) czekam na pierwsze efekty i pierwsze modele :D pozdro i powodzenia
Napisano 23 Grudzień 200618 l Fajnie że jesteś. *ogłoszenie!* Pozostali uczestnicy minibitwy mogą już sobie iść. I tak nie mają już czego tu szukać ;)
Napisano 27 Grudzień 200618 l Autor ehehhe dobre :) Na razie małe początki Oczywiście obiekt ulegnie znacznym modyfikacjom - chciałbym aby obiekt był bardziej cartoonowy, więc anatomia na pewno będzie kuleć. Ppozdr Giorgione
Napisano 27 Grudzień 200618 l haha ale czapa :D przyćpany teletubiś normalnie :D spoko...myśle ze mozesz spokojnie pare edgówwywalić i zainwestować je gdzie indziej...ale czapa no nie :D:D:D
Napisano 27 Grudzień 200618 l lol, przyćpany teletubiś. Dlaczego ja w to nie grałem? Więcej, ja nawet nie kojarzę tej gry z psx'a :O model oczywiście świetny.
Napisano 31 Grudzień 200618 l Autor Hehe w końcu mamy wykonać własne wcielenie :D A przy okazji - mały update: Jeszcze sporawo do zmian ale powinienem zdążyć :) Pozdrówka Giorgione
Napisano 23 Styczeń 200718 l Autor Fajno ze został przedłużony czas tej bitewki - ja tylko się cieszę, bo przynajmniej model (chociaż 1) do końca się doprowadzi :) Poniżej (rzuty z viewporta) skończone modelowanie i UVW wraz z unwrapem też mam już za sobą - jak widać teksturka raczej dobrze pokrywa obiekt. Obiekt ma 5073 trójkąty i nałożone 2 teksturki 1 - 1024x1024 i 1 512x512 px. Może jeszcze w tym tygodniu coś dorzucę. pozdr Giorgione
Napisano 25 Styczeń 200718 l Autor hmmm duzego odezwu nie ma Empeck - dzieki za kommmenta. Podsyłam 2 renderki - dopiero zaczynam malować teksturkę (mam też połowę kości - wiec modelik na pewno nie będzie w takim ustawieniu jak teraz :) ), ale do 30 powinienem się ze wszystkim wyrobić. Giorgione
Napisano 31 Styczeń 200718 l Bardzo fajny model. No fajnie że coś ruszyło także i u ciebie. Ja bym miał wątpliwości co do dodawania mu tych okularów. Psują efekt. Ale o gustach się nie mówi:)
Napisano 31 Styczeń 200718 l Autor A jak kanciaste okularki to jest to :D Cruzh3r - Okulary są ruchome, więc spokojnie można zmienić to i owo. Właśnie jestem na etapie kończenia teksturki i skinowania. Niedługo wrzucę poprawki. pozdr giorgione
Napisano 31 Styczeń 200718 l Autor Dzięki za kommenty. No i skończyłem - nie wszystko niestety - rig niedokończony - dlatego nie pokazuje postaci w pozie :/ Teksturka skończona - ręcznie dziergana - więc nie oczekujcie za wiele. Powiem szczerze - fajne doświadczenie - częściej będę brał w tym udział :D (jeśli tylko czas pozwoli). i teksturki Pozdr Giorgione
Napisano 1 Luty 200718 l Autor i przy okazji - już po godzinach wyrenderowałem sobie coś takiego :) Miłego przeglądania giorgione
Napisano 1 Luty 200718 l heh ... bomba model i pozy i pewnie rig też daje rade ;) . Najlepsze moim zdaniem nie sa okularki tylko ten tatoo-szczypiorek na klacie . Tak w ogóle to wielki respect i keep it up : ]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto