Napisano 25 Grudzień 200618 l Mam pare pytan, wymodelowalem takie biurko ale jak widac ma ustawione zla mape UVW, umiem ja ustawic ale program przydziela ja wtedy do calego biurka, tymczasem biorko jest podzielone na 6 czesci (ID polygonow), da sie do kazdej czesci przydzielic inna mape UVW? Zeby sloje ukladaly sie naturalniej? Aha, jak przekrecic mape UVW o 90 stopni zeby sloje szly wdluz dluzszej krawedzi biurka? Jakos nie moge dojsc :P
Napisano 25 Grudzień 200618 l da się, w tym wypadku najprościej tak: robisz materiał multisub, z tymi sześcioma ID, i w każdym dajesz drewno z innym map channel. do tego robisz 6 uvw map gdzie każdy ma inny map channel, i każdy uvw map dopasowujesz do odpowiedniego elementu biurka. oczywiście jeśli dwa z tych sześciu elementów mają mieć tą samą orientację słoi, to dać ten sam map channel i zrezygnować z jednego uvw map. co do przekręcenia o 90, możesz w ustawieniach bitmapa obrócić 90 stopni wokół osi W, albo samo gizmo od UVW map obrócić o 90. ps.: nie mylić material ID z numerkiem map channel, to dwie różne sprawy.
Napisano 25 Grudzień 200618 l Autor dzieki Aniu moje biurko wyglada teraz o niebo lepiej :) chociaz i tak cos mi w nim nie pasuje, jeszcze dojde co xD
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto