Skocz do zawartości

Teksturowanie


Lodox

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pare pytan, wymodelowalem takie biurko

 

biurkoxj0.jpg

 

ale jak widac ma ustawione zla mape UVW, umiem ja ustawic ale program przydziela ja wtedy do calego biurka, tymczasem biorko jest podzielone na 6 czesci (ID polygonow), da sie do kazdej czesci przydzielic inna mape UVW? Zeby sloje ukladaly sie naturalniej?

 

Aha, jak przekrecic mape UVW o 90 stopni zeby sloje szly wdluz dluzszej krawedzi biurka? Jakos nie moge dojsc :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

da się, w tym wypadku najprościej tak:

 

robisz materiał multisub, z tymi sześcioma ID, i w każdym dajesz drewno z innym map channel. do tego robisz 6 uvw map gdzie każdy ma inny map channel, i każdy uvw map dopasowujesz do odpowiedniego elementu biurka.

 

oczywiście jeśli dwa z tych sześciu elementów mają mieć tą samą orientację słoi, to dać ten sam map channel i zrezygnować z jednego uvw map.

 

co do przekręcenia o 90, możesz w ustawieniach bitmapa obrócić 90 stopni wokół osi W, albo samo gizmo od UVW map obrócić o 90.

 

ps.: nie mylić material ID z numerkiem map channel, to dwie różne sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności