Posted December 25, 200618 yr renderuje scene oświetloną kilkoma spotami, omni i directem, ustawiłem fg na 300 in na vizce pojawiają sie czarne plamy, nie rozumieme czym moze to być spowodowane i czy jest to spowodowane ustawieniami. załaczam jpegi oraz scene gdyby miałby ktoś czas rzucić okiem http://img412.imageshack.us/img412/7168/aek9.jpg[/url] http://img133.imageshack.us/img133/9585/blg2.jpg http://img218.imageshack.us/img218/6530/con1.jpg http://img218.imageshack.us/img218/3030/v4pl3.jpg http://img163.imageshack.us/img163/9425/v5qr8.jpg http://rapidshare.com/files/8950151/scena_11.max
December 26, 200618 yr tan materiał, na którym jest najwięcej plam (ten zielonkawy) jest wadliwy. Wymien go, zrób od nowa. Jakis element w całym shaderku powoduje po prostu konflikt, często jest to mapa raytrace
January 16, 200718 yr Toma co zrobiłeś, że pozbyłeś się tych plam, bo ja mam ten sam problemik jak by Ci się chciało mi pomóc to podaję mój numer GG: 4214911
Create an account or sign in to comment