Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jak sprzęt polecacie do digital sculpting'u ?

 

W jednym threadzie Klicek napisał że szybkość, płynność, poruszania się po scenie, obracanie obiektu, w programach jak z-brush, zależy od procesora, a max ilość poly zależy od RAM'u , jak to z tym jest mam AMD 64 3000+ , 1 GB RAM'u , Radeona 9550 256 MB , i mi chrępoli w z-brushu przy 1,3 miliona poly , jak chcę dodać detali do moich ogólnych brył to mi nie wystarcza, co trzeba zmienić, z 1 Giga ramu dokupić , ile max wyciągacie na 2 GB ramu tak żeby dało się pracować?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sprzęt jest ok dużo zależy od techniki pracy na obiekcie o tak wysokim podziale:

 

-maskowanie ,praca na wyciętym fragmencie obiektu

-nanoszenie deformacji poprzez Projection master

-stosowanie do nanoszenia detalu masek alpha lub tekstur

 

Na sprzęcie Athalon 3000+,1GB RAM,karta Radeon 9200 spokojnie obrabiam modele do 2,5 miliona poly.

 

Większość początkujących użytkowników ZB stara się wymodelować wszystko w normalnym trybie pracy bo nie znają pozostałych metod.

Poznaj dobrze program i jego możliwości a gwarantuję że spokojnie będziesz pracował na obiektach o kilku milionach poly.

 

Nawet jak zmienisz sprzęt na szybszy i tak w jakimś momencie zacznie mulić :)

Napisano
na 2gb okolo 4 mln poly ale nie da sie pracowac z caloscia na ekranie zawsze sie chowa jakas czesc.

No i procek z 2woma rdzeniami to podstawa

Ale nawet ukrycie części modelu w zbrushu, nie powoduje zwolnienia pamięci, jedynie szybciej "viewport" działa. Osobiście na 1GB Ramu staram się domyślnych 2 mln nie przekraczać (to naprawde w większości modeli wystarcza, a reszte detali zawsze można bumpem dorobić)

Napisano
  • Autor

Zauważyłem że w Blenderku zmniejszenie ilości undo , poprawia płynność sculptowania :D . Wracam ugniatać model.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.