Scottero Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 No to ja tyz cus tam zapodam ;) A mianowicie bedzie to Bomberman... co do tekstury to nie wiem, ale materialy jakies zrobie na pewno... mua ;* 1
Owen Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 chyba jedna z najlepszych gier na kilka osob, pamietam ją jako Dyna Blaster, powodzenia
JmTm00 Napisano 26 Grudzień 2006 Napisano 26 Grudzień 2006 hahahahahahahaa...baardzo spoko :D tylko pamiętaj "noowe" wcielenie ;) chętnie pośledzę postępy :]
Scottero Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Napisano 28 Grudzień 2006 no to pierwsze graby, zeby nie bylo ze nic nie robie(oczywiscie robione w nocy wiec...): Na razie ok. 1100tri. Rzucajcie miesem ;) mua;*
JmTm00 Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 narzaie zucaj werteksami a pozniej bedzie miseo ;) za mało narzie imo a "krytyke"
Scottero Napisano 30 Grudzień 2006 Autor Napisano 30 Grudzień 2006 update: wiem ze cos mam z proporcjami, ale wy na to spojrzcie, swiezym, zdrowym okiem ;) czekam na komenty ;]
Proto Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Po pierwsze... choc ok, nie da sie zaprzeczyc, ze oryginal rowniez sklada sie z samych niemal bryl podstawowych ;). W kazdym razie czasy, kiedy kazdy przegub ciala w modelach postaci byl osobnym obiektem przeszly do lamusa, aktualnie kosci odksztalcaja siatke, wiec przydaloby sie odpowiednio ja skorygowac w miejscach polaczenia :). Poza tym skoro o odksztalcaniu siatki mowa, warto zastanowic sie jak to zjawisko przyjma na siebie przeguby nog i rak. Warto tu wiec dla unikniecia pozniejszych problemow dodac jeszcze z jedna krawedz w miejscu zgiecia i najlepiej aby krawedzie do niej sasiednie znajdowaly sie dalej od strony lokcia/kolana a nieco blizej po przeciwnej. No i w samej geometrii modelu mozna by stawy zasygnalizowac :). Poza tym... na biegunach elementow kulistych troche za gesto jest- mozna uzyc geosphere albo polaczyc krancowe vertexy w pary. Z detali- moze mi sie wydaje, ale cos sie chyba dzieje z siatka niedobrego na rogach wizjera kasku. Co do proporcji to chyba brzuszek byl w oryginale bardziej okragly :). Sorry, ze glownie krytyka, ale pod warunkiem, ze konktruktywna, to ona jest chyba bardziej pozyteczna. Ale tak czy siak dodam, ze poza tym jest poki co spoko jak dla mnie :).
Scottero Napisano 31 Grudzień 2006 Autor Napisano 31 Grudzień 2006 dzieki za komentarz- tak naprawde nie spodziewalem sie niczego innego, bo to tak naprawde moja pierwsza postac "humanoidalna" ze bym to tak nazwal ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się