Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po pierwsze... choc ok, nie da sie zaprzeczyc, ze oryginal rowniez sklada sie z samych niemal bryl podstawowych ;).

 

W kazdym razie czasy, kiedy kazdy przegub ciala w modelach postaci byl osobnym obiektem przeszly do lamusa, aktualnie kosci odksztalcaja siatke, wiec przydaloby sie odpowiednio ja skorygowac w miejscach polaczenia :).

 

Poza tym skoro o odksztalcaniu siatki mowa, warto zastanowic sie jak to zjawisko przyjma na siebie przeguby nog i rak. Warto tu wiec dla unikniecia pozniejszych problemow dodac jeszcze z jedna krawedz w miejscu zgiecia i najlepiej aby krawedzie do niej sasiednie znajdowaly sie dalej od strony lokcia/kolana a nieco blizej po przeciwnej. No i w samej geometrii modelu mozna by stawy zasygnalizowac :).

 

Poza tym... na biegunach elementow kulistych troche za gesto jest- mozna uzyc geosphere albo polaczyc krancowe vertexy w pary.

 

Z detali- moze mi sie wydaje, ale cos sie chyba dzieje z siatka niedobrego na rogach wizjera kasku.

 

Co do proporcji to chyba brzuszek byl w oryginale bardziej okragly :).

 

Sorry, ze glownie krytyka, ale pod warunkiem, ze konktruktywna, to ona jest chyba bardziej pozyteczna. Ale tak czy siak dodam, ze poza tym jest poki co spoko jak dla mnie :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności