Posted December 26, 200618 yr No to ja tyz cus tam zapodam ;) A mianowicie bedzie to Bomberman... co do tekstury to nie wiem, ale materialy jakies zrobie na pewno... mua ;*
December 26, 200618 yr chyba jedna z najlepszych gier na kilka osob, pamietam ją jako Dyna Blaster, powodzenia
December 26, 200618 yr hahahahahahahaa...baardzo spoko :D tylko pamiętaj "noowe" wcielenie ;) chętnie pośledzę postępy :]
December 28, 200618 yr Author no to pierwsze graby, zeby nie bylo ze nic nie robie(oczywiscie robione w nocy wiec...): Na razie ok. 1100tri. Rzucajcie miesem ;) mua;*
December 28, 200618 yr narzaie zucaj werteksami a pozniej bedzie miseo ;) za mało narzie imo a "krytyke"
December 30, 200618 yr Author update: wiem ze cos mam z proporcjami, ale wy na to spojrzcie, swiezym, zdrowym okiem ;) czekam na komenty ;]
December 30, 200618 yr Po pierwsze... choc ok, nie da sie zaprzeczyc, ze oryginal rowniez sklada sie z samych niemal bryl podstawowych ;). W kazdym razie czasy, kiedy kazdy przegub ciala w modelach postaci byl osobnym obiektem przeszly do lamusa, aktualnie kosci odksztalcaja siatke, wiec przydaloby sie odpowiednio ja skorygowac w miejscach polaczenia :). Poza tym skoro o odksztalcaniu siatki mowa, warto zastanowic sie jak to zjawisko przyjma na siebie przeguby nog i rak. Warto tu wiec dla unikniecia pozniejszych problemow dodac jeszcze z jedna krawedz w miejscu zgiecia i najlepiej aby krawedzie do niej sasiednie znajdowaly sie dalej od strony lokcia/kolana a nieco blizej po przeciwnej. No i w samej geometrii modelu mozna by stawy zasygnalizowac :). Poza tym... na biegunach elementow kulistych troche za gesto jest- mozna uzyc geosphere albo polaczyc krancowe vertexy w pary. Z detali- moze mi sie wydaje, ale cos sie chyba dzieje z siatka niedobrego na rogach wizjera kasku. Co do proporcji to chyba brzuszek byl w oryginale bardziej okragly :). Sorry, ze glownie krytyka, ale pod warunkiem, ze konktruktywna, to ona jest chyba bardziej pozyteczna. Ale tak czy siak dodam, ze poza tym jest poki co spoko jak dla mnie :).
December 31, 200618 yr Author dzieki za komentarz- tak naprawde nie spodziewalem sie niczego innego, bo to tak naprawde moja pierwsza postac "humanoidalna" ze bym to tak nazwal ;)
Create an account or sign in to comment