Jump to content

Minibitwa 10: Bomberman


Scottero
 Share

Recommended Posts

Po pierwsze... choc ok, nie da sie zaprzeczyc, ze oryginal rowniez sklada sie z samych niemal bryl podstawowych ;).

 

W kazdym razie czasy, kiedy kazdy przegub ciala w modelach postaci byl osobnym obiektem przeszly do lamusa, aktualnie kosci odksztalcaja siatke, wiec przydaloby sie odpowiednio ja skorygowac w miejscach polaczenia :).

 

Poza tym skoro o odksztalcaniu siatki mowa, warto zastanowic sie jak to zjawisko przyjma na siebie przeguby nog i rak. Warto tu wiec dla unikniecia pozniejszych problemow dodac jeszcze z jedna krawedz w miejscu zgiecia i najlepiej aby krawedzie do niej sasiednie znajdowaly sie dalej od strony lokcia/kolana a nieco blizej po przeciwnej. No i w samej geometrii modelu mozna by stawy zasygnalizowac :).

 

Poza tym... na biegunach elementow kulistych troche za gesto jest- mozna uzyc geosphere albo polaczyc krancowe vertexy w pary.

 

Z detali- moze mi sie wydaje, ale cos sie chyba dzieje z siatka niedobrego na rogach wizjera kasku.

 

Co do proporcji to chyba brzuszek byl w oryginale bardziej okragly :).

 

Sorry, ze glownie krytyka, ale pod warunkiem, ze konktruktywna, to ona jest chyba bardziej pozyteczna. Ale tak czy siak dodam, ze poza tym jest poki co spoko jak dla mnie :).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy