Gość BigBen Napisano 27 Grudzień 2006 Share Napisano 27 Grudzień 2006 Nie wiem jak połączyć środkowe verteksy. Te z krawędzi można normalnie, ale tych środkowych już nie moge. Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 27 Grudzień 2006 Share Napisano 27 Grudzień 2006 dziwnym nie jest. z jednego wierzchołka więcej niż 2 linni nie pociągniesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 27 Grudzień 2006 Share Napisano 27 Grudzień 2006 za to da się zrobić Fuse, wtedy przynajmniej będą w jednym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BigBen Napisano 27 Grudzień 2006 Share Napisano 27 Grudzień 2006 Teraz to juz sie pogubilem. Mam dwie czesci maski, jedna czesc to taki rant, a druga czesc to plaska powierzchnia. Jak to moge polaczyc zeby byla jena czesc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 27 Grudzień 2006 Share Napisano 27 Grudzień 2006 musisz wyciąć to co jest pomiędzy ramionami 'rantu' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BigBen Napisano 28 Grudzień 2006 Share Napisano 28 Grudzień 2006 A tu juz nie wiem jak to zrobić. Całość jest zamknięta tylko ten środkowy rant jest stworzony osobno. Jak mam go dołączyć do reszty żeby po modyfikacji wzielo go pod uwage? No zrobiłem. Wyszło coś takiego. Powiedzcie, czy dobrym wyborem jest użycie edit mesh? Jak byście mogli to pomóżcie mi przy tym elemencie, to ja już z resztą samochodu sobie poradze. Dzięki, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 29 Grudzień 2006 Share Napisano 29 Grudzień 2006 edit mesh po splajnie na pewno nie jest dobrym rozwiązaniem. strasznie motasz kolego. Poczytaj FAQ o modelowaniu splajnami i modyfikatorze surface. Jeżeli chcesz robić przez surface i splajny to nie trzeba łączyć splajnów w jeden. ważne jest żeby były w tym samym miejscu vertexy na obu splajnach, poszczególne 'komórki' stworzone przez splajny miały trzu lub cztery wierzchołki. Ponawiam RTFAQ edit: po analizie drugiego screena widać że jednak użyłeś surface. Jednak polecam zamiast edit mesha wybrać edit poly a surfaca ustawić z podziałem na 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BigBen Napisano 29 Grudzień 2006 Share Napisano 29 Grudzień 2006 Dzięki, teraz robie edit poly i jak narazie wychodzi, strasznie namieszałem z tym spline'ami, ale teraz już jestem na prostej. Dziekuje bardzo. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi