Skocz do zawartości

Łączenie środkowych vertex'ów


Gość BigBen

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak połączyć środkowe verteksy. Te z krawędzi można normalnie, ale tych środkowych już nie moge. Prosze o pomoc.

13f7c20f9d24d84d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Teraz to juz sie pogubilem. Mam dwie czesci maski, jedna czesc to taki rant, a druga czesc to plaska powierzchnia. Jak to moge polaczyc zeby byla jena czesc?

37a16e3bfbf63277.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu juz nie wiem jak to zrobić. Całość jest zamknięta tylko ten środkowy rant jest stworzony osobno. Jak mam go dołączyć do reszty żeby po modyfikacji wzielo go pod uwage?

 

 

e106a7a2aa333478m.jpg

 

No zrobiłem. Wyszło coś takiego.

 

36ecb20b99283016m.jpg

 

Powiedzcie, czy dobrym wyborem jest użycie edit mesh? Jak byście mogli to pomóżcie mi przy tym elemencie, to ja już z resztą samochodu sobie poradze. Dzięki, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edit mesh po splajnie na pewno nie jest dobrym rozwiązaniem. strasznie motasz kolego. Poczytaj FAQ o modelowaniu splajnami i modyfikatorze surface. Jeżeli chcesz robić przez surface i splajny to nie trzeba łączyć splajnów w jeden. ważne jest żeby były w tym samym miejscu vertexy na obu splajnach, poszczególne 'komórki' stworzone przez splajny miały trzu lub cztery wierzchołki.

Ponawiam RTFAQ

 

edit: po analizie drugiego screena widać że jednak użyłeś surface. Jednak polecam zamiast edit mesha wybrać edit poly a surfaca ustawić z podziałem na 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, teraz robie edit poly i jak narazie wychodzi, strasznie namieszałem z tym spline'ami, ale teraz już jestem na prostej. Dziekuje bardzo. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności