Jump to content

Łączenie środkowych vertex'ów


Guest BigBen
 Share

Recommended Posts

Teraz to juz sie pogubilem. Mam dwie czesci maski, jedna czesc to taki rant, a druga czesc to plaska powierzchnia. Jak to moge polaczyc zeby byla jena czesc?

37a16e3bfbf63277.jpg

Link to comment
Share on other sites

A tu juz nie wiem jak to zrobić. Całość jest zamknięta tylko ten środkowy rant jest stworzony osobno. Jak mam go dołączyć do reszty żeby po modyfikacji wzielo go pod uwage?

 

 

e106a7a2aa333478m.jpg

 

No zrobiłem. Wyszło coś takiego.

 

36ecb20b99283016m.jpg

 

Powiedzcie, czy dobrym wyborem jest użycie edit mesh? Jak byście mogli to pomóżcie mi przy tym elemencie, to ja już z resztą samochodu sobie poradze. Dzięki, pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

edit mesh po splajnie na pewno nie jest dobrym rozwiązaniem. strasznie motasz kolego. Poczytaj FAQ o modelowaniu splajnami i modyfikatorze surface. Jeżeli chcesz robić przez surface i splajny to nie trzeba łączyć splajnów w jeden. ważne jest żeby były w tym samym miejscu vertexy na obu splajnach, poszczególne 'komórki' stworzone przez splajny miały trzu lub cztery wierzchołki.

Ponawiam RTFAQ

 

edit: po analizie drugiego screena widać że jednak użyłeś surface. Jednak polecam zamiast edit mesha wybrać edit poly a surfaca ustawić z podziałem na 0

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, teraz robie edit poly i jak narazie wychodzi, strasznie namieszałem z tym spline'ami, ale teraz już jestem na prostej. Dziekuje bardzo. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy