Napisano 29 Grudzień 200618 l mam takie dwa problemy dotyczące animacji smoka (jest to taki banalny smok tylko z ogonem i skrzydłami bez kończyn). No i mam pytanie co do animacji tego smoka. chce aby on poruszał się po lini i wyginał się tak jak ta linia ale nie wiem jak to zrobić. No i mam jeszcze problem z błoną między skrzydłami jes ona sztywna a raczej powinna zachowywac się bardziej naturalnie a nie wiem jak to zrobić prosze o pomoc jestem początkującym. (DO dyspozycji mam 3ds max 7)
Napisano 29 Grudzień 200618 l Podepnij smoka do jednego obiektu, np dummy. To dummy za pomocą path constraint podepnij do ścieżki,tam jest opcja follow żeby się orientacja nie sypnęła. A co do błony to możesz zaznaczyć verteksy na błonie i dodać modyfikator flex Dzięki temu będzie się zachowywała z opóźnieniem tworząc coś na zasadzie gumy, czy błony. Pozdro
Napisano 29 Grudzień 200618 l Zerknij do działu wideotutoriali, tam jest tutek o animacji węża. http://www.max3d.pl/show.php?id=tut_video Spline IK (animating snake) Jeśli twój smok też jest na kościach to może będzie Ci pomocny.
Napisano 29 Grudzień 200618 l Autor dobra sprawa poruszania się po lini załatwiona (dzięki Jangot) a co do twj błony to prosze o dalszą pomoc bo modyfikator flex nie daje oczekiwanego efektu z góry dziękuję
Napisano 30 Grudzień 200618 l Autor tutorial okazał się bardzo przydatny no i znalazłem tam jeszcze jeden przydatny mi tutorial mianowicie "Head Modeling (Wings 3d)" no ale mam taki problem że gdy klikam na link aby go pobrać otwiera mi się strona która informuje o tym że nie znaleziono strony można to sprawdzic i naprawić?? PS: dalej czekam na pomoc w sprawie tej błony na skrzydłach smoka!!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto