Napisano 30 Grudzień 200618 l Witam, jest to moja pierwsza próba zmierzenia się z jakims budynkiem. Zmierzyłem się i przegrałem. Ugrzęzłem w zbyt dużej ilości poligonów ale stwierdziłem, że będę uparty i przynajmniej dokończę frontową ścianę. poniżej efekt moich starań... Czy ktoś wie jak oteksturować sensownie to paskudstwo ( ilośc poly około 80k ) Pozdrawiam
Napisano 30 Grudzień 200618 l Zaamiast tego nieba podłóż jakieś sensowne zdjęcie - będzie scenka lepiej wyglądała.
Napisano 30 Grudzień 200618 l Autor Dzięki za radę Piotrku, nie mam zupełnie doświadczenia jeżeli chodzi o jakikolwiek render.
Napisano 30 Grudzień 200618 l gaspar: a co to robi w GFW? nie lepiej tutaj? http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=19 mam przenieść? Pozdrawiam
Napisano 30 Grudzień 200618 l Autor W sumie to nie chce mi się z tym juz męczyć dlatego to tutaj wrzuciłem ;) Jeżeli kogoś obraża zaniżenie poziomu forum to z czystym sumieniem możesz ten wątek usunąć :)
Napisano 30 Grudzień 200618 l nie pytam się czy usunąć tylko czy chcesz żeby go przenieść do wipa. w wipie możesz odpocząć od tego projektu a kiedy podniesz swoje umiejętności będziesz mógł wrócić i skończyć to co zacząłeś.
Napisano 30 Grudzień 200618 l Autor Zdaje sobie sprawę z tego o co pytałeś i dziękuję za propozycje. Myślę jednak, że nie ma co tutaj poprawiać a całość trzeba wyrzucić. Narobiłem się przy tym zupełnie bez sensu ale dzięki temu nabyłem troszeczkę doświadczenia i wiem, że trzeba się do tego zabrać zupełnie inaczej.
Napisano 31 Grudzień 200618 l nie wyrzucajcie, to co wymodelowane jest calekiem sensowne, wyszlo dobrze