Slimol Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Witam Wszystkich. Jestem totalnie zielony w stronę grafiki 3D. Piszę z prożbą podania jakichś wskazówek jak zacząć pracę w 3Ds Max 8. Dotychczas pracowałem wyłącznie w Photoshopie. Mam już dużo prac w tym programie, ale to już dla mnie za mało.. Chcę zacząć pracę z trójwymiarowymi grafikami. Głównie chodzi mi o kształty abstrakcyjne (te właśnie chcę tworzyć), ale domyślam się, że trzeba dużo się nauczyć podstaw.. Dlatego proszę o jedną lub kilka podpowiedzi jak ruszyć z miejsca w tym programie :] Przepraszam jeżeli temat już istnieje.. :/ Pozdrawiam :]
tadzio Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 ja zaczynalem od kombimowania samemu. metoda prob i bledow. pobaw sie, poszperaj w interfejsie studiujac jedoczesnie helpa F1. i zaczni robic jakies proste tutoriale. no chyba nie ma innej rady jak... kombinuj... ;-) i rob duzo tutoriali. jak zakumasz o co chodzi w tutku, to zacznij kombinowac zmieniajac ustawienia i obserwujac zmiany. pozdrawiam.
BLADE Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 poczytaj manuala który jest pod f1, przerabiaj tutki itp. masz ich całkiem sporo chociaz by na stronie max3d.pl
Slimol Napisano 30 Grudzień 2006 Autor Napisano 30 Grudzień 2006 Chciałem zacząć robić dzięki tutkom, z dopiskiem "dla początkujących", ale nawet to mi nie wychodziło :/ Dzięki za pierwsze rady ;] I czekam na następne :D PZDR
BLADE Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 z bardziej konkretnych rzeczy to najpierw naucz sie modelować (jest wiele technik) później materiały i tekstury , oświetlenie i rendering. z modelowania zapoznaj sie z poly modelingiem. a poza tym musisz temu poswiecic wiele czasu i samozaparcia inaczej nic z tego nie wyjdzie
piksar Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 ksiażka "3ds max5 projekty i zastosowania" - wyd Helion