Qbikster Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Witam - mam pytanie - zna ktoś może sposób albo plugin na wykrycie trójkątnych polygonów w maxie?
Ania Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 na maksa nie znam, ale możesz wyeksportować do wingsa i tam w menu Selection jest na to opcja chociaż oczywiście to okrężna metoda, może ktoś zna coś lepszego.
troglodyta Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Nie wiem matko boska! Może daj editable mesh i daj face?
SSn4k3 Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Daj sobie utilities -> more -> polygon couter czy cus takiego. Pokazuje ilosc trojkatow w zaznaczonym modelu albo w calej scenie.
Qbikster Napisano 30 Grudzień 2006 Autor Napisano 30 Grudzień 2006 luzik już sobie poradziłem - po prostu dalem teesalate i zaznaczyłem na quady - chodziło o eksport do mudboxa - tam wygładziłem bo max nie wygładził i subdivide działa już dobrze:) (jest to co prawda obejście problemu a nie rozwiązanie, ale działa:)dzięki za odpowiedzi
streaker Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 troglodyta - jak nie wiesz, to po co się odzywasz ? Qbikster - poly boost może takie coś zrobić, ale to dość kosztowne rozwiązanie
troglodyta Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Nie wiem, ale sugeruje. A nóż intuicja mnie nie myli.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się