Qbikster Napisano 30 Grudzień 2006 Share Napisano 30 Grudzień 2006 Witam - mam pytanie - zna ktoś może sposób albo plugin na wykrycie trójkątnych polygonów w maxie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 30 Grudzień 2006 Share Napisano 30 Grudzień 2006 na maksa nie znam, ale możesz wyeksportować do wingsa i tam w menu Selection jest na to opcja chociaż oczywiście to okrężna metoda, może ktoś zna coś lepszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
troglodyta Napisano 30 Grudzień 2006 Share Napisano 30 Grudzień 2006 Nie wiem matko boska! Może daj editable mesh i daj face? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSn4k3 Napisano 30 Grudzień 2006 Share Napisano 30 Grudzień 2006 Daj sobie utilities -> more -> polygon couter czy cus takiego. Pokazuje ilosc trojkatow w zaznaczonym modelu albo w calej scenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qbikster Napisano 30 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2006 luzik już sobie poradziłem - po prostu dalem teesalate i zaznaczyłem na quady - chodziło o eksport do mudboxa - tam wygładziłem bo max nie wygładził i subdivide działa już dobrze:) (jest to co prawda obejście problemu a nie rozwiązanie, ale działa:)dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 30 Grudzień 2006 Share Napisano 30 Grudzień 2006 troglodyta - jak nie wiesz, to po co się odzywasz ? Qbikster - poly boost może takie coś zrobić, ale to dość kosztowne rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
troglodyta Napisano 31 Grudzień 2006 Share Napisano 31 Grudzień 2006 Nie wiem, ale sugeruje. A nóż intuicja mnie nie myli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się