Posted December 30, 200618 yr Witam - mam pytanie - zna ktoś może sposób albo plugin na wykrycie trójkątnych polygonów w maxie?
December 30, 200618 yr na maksa nie znam, ale możesz wyeksportować do wingsa i tam w menu Selection jest na to opcja chociaż oczywiście to okrężna metoda, może ktoś zna coś lepszego.
December 30, 200618 yr Daj sobie utilities -> more -> polygon couter czy cus takiego. Pokazuje ilosc trojkatow w zaznaczonym modelu albo w calej scenie.
December 30, 200618 yr Author luzik już sobie poradziłem - po prostu dalem teesalate i zaznaczyłem na quady - chodziło o eksport do mudboxa - tam wygładziłem bo max nie wygładził i subdivide działa już dobrze:) (jest to co prawda obejście problemu a nie rozwiązanie, ale działa:)dzięki za odpowiedzi
December 30, 200618 yr troglodyta - jak nie wiesz, to po co się odzywasz ? Qbikster - poly boost może takie coś zrobić, ale to dość kosztowne rozwiązanie
Create an account or sign in to comment