Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam - mam pytanie - zna ktoś może sposób albo plugin na wykrycie trójkątnych polygonów w maxie?

  • Replies 6
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

na maksa nie znam, ale możesz wyeksportować do wingsa i tam w menu Selection jest na to opcja

chociaż oczywiście to okrężna metoda, może ktoś zna coś lepszego.

Daj sobie utilities -> more -> polygon couter czy cus takiego. Pokazuje ilosc trojkatow w zaznaczonym modelu albo w calej scenie.

  • Author

luzik już sobie poradziłem - po prostu dalem teesalate i zaznaczyłem na quady - chodziło o eksport do mudboxa - tam wygładziłem bo max nie wygładził i subdivide działa już dobrze:) (jest to co prawda obejście problemu a nie rozwiązanie, ale działa:)dzięki za odpowiedzi

troglodyta - jak nie wiesz, to po co się odzywasz ?

Qbikster - poly boost może takie coś zrobić, ale to dość kosztowne rozwiązanie

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy