Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam - mam pytanie - zna ktoś może sposób albo plugin na wykrycie trójkątnych polygonów w maxie?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na maksa nie znam, ale możesz wyeksportować do wingsa i tam w menu Selection jest na to opcja

chociaż oczywiście to okrężna metoda, może ktoś zna coś lepszego.

Napisano

Daj sobie utilities -> more -> polygon couter czy cus takiego. Pokazuje ilosc trojkatow w zaznaczonym modelu albo w calej scenie.

Napisano
  • Autor

luzik już sobie poradziłem - po prostu dalem teesalate i zaznaczyłem na quady - chodziło o eksport do mudboxa - tam wygładziłem bo max nie wygładził i subdivide działa już dobrze:) (jest to co prawda obejście problemu a nie rozwiązanie, ale działa:)dzięki za odpowiedzi

Napisano

troglodyta - jak nie wiesz, to po co się odzywasz ?

Qbikster - poly boost może takie coś zrobić, ale to dość kosztowne rozwiązanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności