Napisano 30 Grudzień 200618 l Witam - mam pytanie - zna ktoś może sposób albo plugin na wykrycie trójkątnych polygonów w maxie?
Napisano 30 Grudzień 200618 l na maksa nie znam, ale możesz wyeksportować do wingsa i tam w menu Selection jest na to opcja chociaż oczywiście to okrężna metoda, może ktoś zna coś lepszego.
Napisano 30 Grudzień 200618 l Daj sobie utilities -> more -> polygon couter czy cus takiego. Pokazuje ilosc trojkatow w zaznaczonym modelu albo w calej scenie.
Napisano 30 Grudzień 200618 l Autor luzik już sobie poradziłem - po prostu dalem teesalate i zaznaczyłem na quady - chodziło o eksport do mudboxa - tam wygładziłem bo max nie wygładził i subdivide działa już dobrze:) (jest to co prawda obejście problemu a nie rozwiązanie, ale działa:)dzięki za odpowiedzi
Napisano 30 Grudzień 200618 l troglodyta - jak nie wiesz, to po co się odzywasz ? Qbikster - poly boost może takie coś zrobić, ale to dość kosztowne rozwiązanie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto