Gość Struś Napisano 1 Styczeń 2007 Share Napisano 1 Styczeń 2007 Otóż dorwalem się do tutka odnośnie modelowania flakonu perfum. Wszystko byłoby dobrze, ale Target Weld nie chce mi łączyć niektórych vertexów :/ Od czego to zależy, bo jestem początkujący i jakoś nie umiem tego naprawić, żeby dobrze było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 1 Styczeń 2007 Share Napisano 1 Styczeń 2007 Byc moze wertexy tworza poligony, Mosisz pousuwac poligonyu i wtedy bez problemu polaczyc. Zobacz na obrazek http://zgredpiotr.w.interia.pl/polygon.jpg . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 1 Styczeń 2007 Share Napisano 1 Styczeń 2007 albo zaznacz dwa vertexy (ktore chcesz polaczyc) i daj conncet pozniej dopiero welduj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaveBorck Napisano 1 Styczeń 2007 Share Napisano 1 Styczeń 2007 W edit poly nie można weldować vertexów, które mają przeciwne normalne. Jak przejdziesz do edit mesh to tam jest opcja show normals patrz czy powierzchnie mają wszystkie niebieskie prostopadle linie obrócone w jedną stronę. Jeśli któreś są w odwrotną to daj flip normals, albo zaznacz wszystkie poligony i wcisnij unify normals. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BigBen Napisano 2 Styczeń 2007 Share Napisano 2 Styczeń 2007 Też korzystałem z tego tutka i wiem o co ci chodzi. Jeżeli chcesz połączyc dwa vertexy musisz usunąć polygon na brzegu, tam jest ten punkt jak łączysz dwie części flakonu, tam gdzie się stykają musisz usunąc ten polygon i wtedy bez problemów możesz połączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...