Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Tak jak w temacie.Szukalem w googlach,na stronach różnych i nic dobrego nie znalazłem.Prosze o jakies linki do materiałów lub tutki.

 

Z góry thx

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 925
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Tak jak w temacie.Szukalem w googlach,na stronach różnych i nic dobrego nie znalazłem.Prosze o jakies linki do materiałów lub tutki.

 

Z góry thx

 

heh możę sprawdzisz coś takiego

 

materiały na światło (zapalone lub nie) - >

materiał 1 - lampa zarowka

 

- mental ray -> w zakładce basic shader walnj OUTPUT zaś w outpucie w zakładce output (tej na dole ) podnieś RGB level na coś z przedziału 10 - 100 ( to są w miare rozsądne wartości)

//// to w połączeniu z wykozystaniem shadera Glare najprostszy IMO sposob na oczobijne światło z rozbłyskiem kontrolujac poziomy barw w outpucie ( w polaczeniu z mnoznikiem rgb)

jesli chcesz czegos skomplikowanego to precik z tego materialu obuduj jakims szklem (proste MR + glass (lume) jako surface shader) "promienie" i tak sie przebija i bedzie sii

 

materiał 2 - chrom lampy

 

Mental ray -> jako basic shader metal(lume) a w nim surface material wybierz material to shader a w nim wybierz ze standartowej biblioteki maxa metal_chrome

reszte parametrów zmieniaj wedle uznania ( z tym ze reflectivity nie powinno przekraczac wartosci ok 0,5 )

materiał 3 szklo

 

MR->

w zakładcesurface daj glass(lume)

w zakładce photon daj - photon basic (base)

w zakładce Bump 3dsmax i jako mape wybierz checkera albo jakas mape "sfrostowanego" szkla (moze masz wlasna??)

 

na koniec włączamy camera shaders -> output -> glare (musisz uaktywnic jesli jeszcze tego nie zrobiles ) , GI & caustics ( na bledy renderera nie patrz) i jedziemy

 

i po w sumie 2 min mamy calkiem niezly efekt jak na poczatek

my.php?image=lampacg0.jpg

lampacg0.jpg

Napisano

To słabo szukałeś bo z tydzień temu na tej stronie była o tym mowa...

Napisano
  • Autor

a moze cos pod v raya??

hynol-jak możesz daj linka bo ja szukalem ale nieznalazlem

Napisano

ale co to za problem z lampami? przecież tam jest materiał jak lustro, tzn. wystarczy reflection dać na max

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.