Napisano 7 Styczeń 200718 l Tak jak w temacie.Szukalem w googlach,na stronach różnych i nic dobrego nie znalazłem.Prosze o jakies linki do materiałów lub tutki. Z góry thx
Napisano 7 Styczeń 200718 l Tak jak w temacie.Szukalem w googlach,na stronach różnych i nic dobrego nie znalazłem.Prosze o jakies linki do materiałów lub tutki. Z góry thx heh możę sprawdzisz coś takiego materiały na światło (zapalone lub nie) - > materiał 1 - lampa zarowka - mental ray -> w zakładce basic shader walnj OUTPUT zaś w outpucie w zakładce output (tej na dole ) podnieś RGB level na coś z przedziału 10 - 100 ( to są w miare rozsądne wartości) //// to w połączeniu z wykozystaniem shadera Glare najprostszy IMO sposob na oczobijne światło z rozbłyskiem kontrolujac poziomy barw w outpucie ( w polaczeniu z mnoznikiem rgb) jesli chcesz czegos skomplikowanego to precik z tego materialu obuduj jakims szklem (proste MR + glass (lume) jako surface shader) "promienie" i tak sie przebija i bedzie sii materiał 2 - chrom lampy Mental ray -> jako basic shader metal(lume) a w nim surface material wybierz material to shader a w nim wybierz ze standartowej biblioteki maxa metal_chrome reszte parametrów zmieniaj wedle uznania ( z tym ze reflectivity nie powinno przekraczac wartosci ok 0,5 ) materiał 3 szklo MR-> w zakładcesurface daj glass(lume) w zakładce photon daj - photon basic (base) w zakładce Bump 3dsmax i jako mape wybierz checkera albo jakas mape "sfrostowanego" szkla (moze masz wlasna??) na koniec włączamy camera shaders -> output -> glare (musisz uaktywnic jesli jeszcze tego nie zrobiles ) , GI & caustics ( na bledy renderera nie patrz) i jedziemy i po w sumie 2 min mamy calkiem niezly efekt jak na poczatek
Napisano 8 Styczeń 200718 l Autor a moze cos pod v raya?? hynol-jak możesz daj linka bo ja szukalem ale nieznalazlem
Napisano 8 Styczeń 200718 l Yaro 16: http://www.vray-materials.de/ wejdź też z łaski swojej na Evermotion i poszperaj w dziale Free Stuff. nikt za ciebie brudnej roboty nie będzie odwalał
Napisano 8 Styczeń 200718 l ale co to za problem z lampami? przecież tam jest materiał jak lustro, tzn. wystarczy reflection dać na max
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto