Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Problem polega na tym ze kiedy model jest jako lowpoly texturka wyglada ok jednak po dodaniu meshsmooth czesc textury (na bocznych czesciach sofy) rozsypuje sie

 

jak temu zaradzic?

 

dzieki z gory

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

w jakim sofcie to robisz? nie wiem jak jest w innych softach bo maxa dawno nie wlaczalem. ale w blenderze jest taa opcja by przy subsurfie dzielil takze uvw

Napisano

wszystko montuje w 3dmaxie 9

 

chce mapowac w lowpoly zeby sie pozniej nie bawic z drobna siatka po meshsmooth, ale jak nie ma innej rady...

 

dzieki i wciaz czekam na jakies prostrze rozwiazanie

 

pozdrawiam

 

Niestety dalej lipa :(

Napisano

Noooooo

 

jakos mi sie udalo.

Bylo ciezko bo nie robilem tego wczesniej, ale przynajmniej rozgryzlem unwrap.

 

A na marginesie, sa jakies patenty zeby robic to szybciej?

Czy do maxa 9 juz cos jest?

A moze jakis niezalezny soft z ktorego bedzie mozna to potem importowac do maxa?

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności