Napisano 7 Styczeń 200718 l Witam Problem polega na tym ze kiedy model jest jako lowpoly texturka wyglada ok jednak po dodaniu meshsmooth czesc textury (na bocznych czesciach sofy) rozsypuje sie jak temu zaradzic? dzieki z gory
Napisano 7 Styczeń 200718 l w jakim sofcie to robisz? nie wiem jak jest w innych softach bo maxa dawno nie wlaczalem. ale w blenderze jest taa opcja by przy subsurfie dzielil takze uvw
Napisano 7 Styczeń 200718 l w opcjach wygładzania zaznacz material albo smoothing group. Może pomóc. A jak nie to na górze stacka musisz nałożyć jeszcze raz unwrapa i poprawić buraki.
Napisano 7 Styczeń 200718 l Autor wszystko montuje w 3dmaxie 9 chce mapowac w lowpoly zeby sie pozniej nie bawic z drobna siatka po meshsmooth, ale jak nie ma innej rady... dzieki i wciaz czekam na jakies prostrze rozwiazanie pozdrawiam Niestety dalej lipa :(
Napisano 8 Styczeń 200718 l Autor Noooooo jakos mi sie udalo. Bylo ciezko bo nie robilem tego wczesniej, ale przynajmniej rozgryzlem unwrap. A na marginesie, sa jakies patenty zeby robic to szybciej? Czy do maxa 9 juz cos jest? A moze jakis niezalezny soft z ktorego bedzie mozna to potem importowac do maxa? pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto