zimatom Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 Witam Problem polega na tym ze kiedy model jest jako lowpoly texturka wyglada ok jednak po dodaniu meshsmooth czesc textury (na bocznych czesciach sofy) rozsypuje sie jak temu zaradzic? dzieki z gory
BLADE Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 w jakim sofcie to robisz? nie wiem jak jest w innych softach bo maxa dawno nie wlaczalem. ale w blenderze jest taa opcja by przy subsurfie dzielil takze uvw
DaveBorck Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 w opcjach wygładzania zaznacz material albo smoothing group. Może pomóc. A jak nie to na górze stacka musisz nałożyć jeszcze raz unwrapa i poprawić buraki.
zimatom Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 wszystko montuje w 3dmaxie 9 chce mapowac w lowpoly zeby sie pozniej nie bawic z drobna siatka po meshsmooth, ale jak nie ma innej rady... dzieki i wciaz czekam na jakies prostrze rozwiazanie pozdrawiam Niestety dalej lipa :(
zimatom Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Napisano 8 Styczeń 2007 Noooooo jakos mi sie udalo. Bylo ciezko bo nie robilem tego wczesniej, ale przynajmniej rozgryzlem unwrap. A na marginesie, sa jakies patenty zeby robic to szybciej? Czy do maxa 9 juz cos jest? A moze jakis niezalezny soft z ktorego bedzie mozna to potem importowac do maxa? pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się