zajacowo Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 Witam Tym razem wieżowce jako temacik. Dużo pracy w psp w sumie wiecej niż w maxie scena oswietlana Vraysky Klimat jaki chciałem uzyskać to pózny wieczór po burzy Link poniżej http://img440.imageshack.us/img440/9865/wiezowcefina1ub2.jpg
tadzio Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 jak dla mnie git. tylko po lewej na gorze chmurki cos jakby na skos szly? malo to naturalnie. ale ogolem ok.
mkk3a Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 wyglądają jakby sie rozszerzały na górze, a na pewno tak nie jest. z takich detali co troche rażą, to mokry asfalt i volumetric fog od reflektorów - nie powinien byc mocniejszy na krawedziach tylko w srodku. pisales ze chciales uzyskac klimat wieczoru po burzy - szczerze mowiąc, sam na to bym nie wpadł oglądając obrazek, ale musze przyznać ze podoba mi sie to połączenie granatowego z pomaranczowym :)
krzyhhh Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 mi siębaardzo podoba jak na niby "zwykłą" budowlę.. przedstawienie miodzio... I fajnie, że coraz więcej ludzi sięga do postprodukcji... i używa swojego oka.. i wyczucia... ,a nie tylko przemiał renderowy (no ale nie powiem.. czasami też rewelacyjny) ps. jak możesz to pokaż jak wyglądało to przed postprodukcją.. i siatkę.. tak dla maniaków;) -you know ;)
Lis Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 Taki trochę Japan style ta wizka. Ładna. Ale strasznie mały w stosunku do samochodów się wydaje.
zajacowo Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 Hmmm dużo roboty w sumie zawsze wkładam w łączenie renderu i postprodukcje w psp-żadnych fogów i tym podobnych:) szkoda czasu przy renderze 2 etapy produkcji( bez siatki sorry) plus efekt koncowy Mały?? bo jest dalej od samochodów-perspektywa:) Swojego czasu zmieściłem wcześniejsza wersje na evermotion-ta podoba mi sie bardziej Pzdr 1 http://img444.imageshack.us/img444/6141/1qz9.jpg 2 http://img57.imageshack.us/img57/4802/2jn0.jpg 3 http://img440.imageshack.us/img440/9865/wiezowcefina1ub2.jpg
zajacowo Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Napisano 8 Styczeń 2007 Otóż 1.Perspektywa w momencie gdy jedna rzecz jest bardzo blisko oka( kamery ) a druga dalej powoduje "złudzenie" że cos jest wieksze np proponuje przystawic sobie do oka pudełko zapałek i popatrzec sie na pałac kultury albo cos równie duzego Efekt zadziwiajacy pudełko jest wielkości połowy pałacu !!!!!!!:):): Panowie ............bez przesady Samochody maja dobra parametry i sa w skali nawet sie mieszczą na miejscu parkingowym o wymiarach 2,5 na 5 metrów:):) Pzdr
Quadysz Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 to masz w takim razie za nisko kamere :) i tyle :) edit: dzieki za tutorial :P zmienilo mi sie spojzenie na swiat od tego momentu
Master Kiełbaster Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 i z korekcją perpektywy przegiąłeś :*
Predator Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 jak dlamnie bombka :) bardzo mi sie podoba .
Death Metal Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 mi się podoba, jednak nie ma głębi 1-szego planu, mianowicie jest plan1:samochody i budynek no i plan2:tło, przy czym tło widać że jest gdzieś dalej, ale samochody i budynek jakby płaskie, jakby namalowane na jednym plan'ie, IMO pomogłaby delikatna mgiełka, dała by właśnie tą brakującą głębie. Ale generalnie fajnie 2
CzAk1 Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 Mi tam się podoba...i obrazek fajny i samochodziki też wydaje mi się raczej, że mają dobre rozmiwry i wszystko. Na początku miałem dziwne wrażenie, że wieże się rozszerzaja ku górze ale to tylko złudzenie... pozdro
Bacry Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 to rozszerzanie wierzy to nie złudzenie tylko korekcja perspektywy. jak dla mnie nigdy mi się to nie podobało ale...
zajacowo Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Napisano 8 Styczeń 2007 zgadza sie co do korekty generlanie wszystkie kąty sa proste zostaje lekkie złudzenie optyczne ze cos sie jednak wali podczas gdy tak nie jest. Generlanie mój mały błąd- powinno sie lekko zostawiać 3 zbieg -wtedy ludzkie oko ma widok do którego jest bardziej przyzwyczajone. Generlanie dobra uwaga:)
sloqer Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 wypas fajne tło niebo na gorze ciemne a na dole zolte dobrze sie komponuje ze swiatlami na wiezowcu mi sie podoba
sob Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 Coś nie tak z tym światłem - na budynku wyraźnie widać że słońce zachodzi (ogólnie jest) za kamerą (po lewej stronie) a na niebie widać coś zupełnie odwrotnego (?!). Pomarańczowy kolor na horyzoncie to chyba nie łuna miasta? Jakoś tak nienaturalnie wyszlo jeśli chodzi o światło. Poza tym - achitektonicznie rewelacja!
zajacowo Napisano 10 Styczeń 2007 Autor Napisano 10 Styczeń 2007 Hmmm no coz troszke masz racji ale bardziej chodziło mi o uzyskanie fajnego nieba- przykuwającego uwage burzowego efektu- jest ono czystym wytworem photoshopa Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi