Dragon Heart Napisano 9 Styczeń 2007 Share Napisano 9 Styczeń 2007 Może mi ktoś powiedzieć jak zrobić animację wodnych kół ale nie podawajcie mi linka z tutorialem na www.max3d.pl bo jest on dla mnie niezrozumiale wytłumaczony. Chodzi mi o dwa rodzaje takich kół przy wpadaniu kropli do wody(próbowałem z modyfikatorem RIPPLE ale środek koła wygląda nierealistycznie) i przy wpadaniu człowieka oraz przy gwałtownym wyskoku z wody. Jak to zanimować i jakim najlepszym sposobem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dragon Heart Napisano 10 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2007 nikt nie ma żadnych pomysłów?? szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaveBorck Napisano 10 Styczeń 2007 Share Napisano 10 Styczeń 2007 real flow, glue 3d Będzie realistycznie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 10 Styczeń 2007 Share Napisano 10 Styczeń 2007 Jest takie narzedzie jak ring wave, w extended primitives. Mozna go zanimować i przypisać mu własciwość deformującą inny model. Innymi słowy pod woda dajesz animowany, niewidzialny ring wave, który wybrzusza powierzchnię wody... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dragon Heart Napisano 10 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2007 przydałby sie jakiś tutek albo cuś bo nie potrafie sie obsłóżyć tym Ring wavem jak sprawić aby odziaływał on na np. PLANE albo na co on może odziaływać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi