Napisano 9 Styczeń 200718 l Może mi ktoś powiedzieć jak zrobić animację wodnych kół ale nie podawajcie mi linka z tutorialem na www.max3d.pl bo jest on dla mnie niezrozumiale wytłumaczony. Chodzi mi o dwa rodzaje takich kół przy wpadaniu kropli do wody(próbowałem z modyfikatorem RIPPLE ale środek koła wygląda nierealistycznie) i przy wpadaniu człowieka oraz przy gwałtownym wyskoku z wody. Jak to zanimować i jakim najlepszym sposobem??
Napisano 10 Styczeń 200718 l Jest takie narzedzie jak ring wave, w extended primitives. Mozna go zanimować i przypisać mu własciwość deformującą inny model. Innymi słowy pod woda dajesz animowany, niewidzialny ring wave, który wybrzusza powierzchnię wody... :)
Napisano 10 Styczeń 200718 l Autor przydałby sie jakiś tutek albo cuś bo nie potrafie sie obsłóżyć tym Ring wavem jak sprawić aby odziaływał on na np. PLANE albo na co on może odziaływać??