Napisano 13 Styczeń 200718 l witam w końcu udało mi sie zabrać poważnie za organikę, cos tam od czasu do czasu pogrzebie w maxie w domowych zaciszu, ale zwykle tego juz nikomu nie pokazuje (najwyzej paru znajomym). teraz postanowiłem publicznie sie podzielic mizernymi efekami mojej pracy... moze uwagi i komentarze zmotywują mnie do lepszej pracy i w ogole mi pomogą :) REFERENCJE
Napisano 13 Styczeń 200718 l hejka jednak nie na tych samych referkach? ładny model, czyściutka siatka. trochę kształt głowy nieteges, jakaś taka kwadratowa :P reszta chyba ok :) pozdro! [edit] w sumie to jeszcze łuki brwiowe ma inne :P i nozdrza :P
Napisano 13 Styczeń 200718 l Robiłem tą głowę więc coś powiem - chociaż nie wiem czemu mam ochotę cie tu zmieszać z błotem a tak dla zabawy ale to chyba zbytnia ilość kawy powoduje nieodwracalne zmiany w głowie :D. A tak na serio to zbyt rzadką zrobiłeś siatkę i konsekwencją tego jest nie dokładny model. Jeżeli jednak zrobisz zbyt gęstą to też nie poradzisz sobie z zbędną ilością punktów. Trzeba wyćwiczyć tą zdolność doboru ilości punktów z czasem działa to podświadomie. Kolejna moja rada którą kiedyś wyczytałem w gazecie Computer Arts, to że podstawą zasadą modelowania organicznego jest aby modelować w oknie 3D. Trzeba pamiętać że te refki to zdjęcia zniekształcone przez perspektywę czyli jeżeli dokładnie próbujesz modelować w widokach front/left to dochodzi do błędów gdyż tam jest kamera ortogonalna. I właśnie taką sytuację można zaobserwować u ciebie.
Napisano 13 Styczeń 200718 l Robiłem tą głowę więc coś powiem - chociaż nie wiem czemu mam ochotę cie tu zmieszać z błotem a tak dla zabawy ale to chyba zbytnia ilość kawy powoduje nieodwracalne zmiany w głowie :D. A tak na serio to zbyt rzadką zrobiłeś siatkę i konsekwencją tego jest nie dokładny model. Jeżeli jednak zrobisz zbyt gęstą to też nie poradzisz sobie z zbędną ilością punktów. Trzeba wyćwiczyć tą zdolność doboru ilości punktów z czasem działa to podświadomie. Kolejna moja rada którą kiedyś wyczytałem w gazecie Computer Arts, to że podstawą zasadą modelowania organicznego jest aby modelować w oknie 3D. Trzeba pamiętać że te refki to zdjęcia zniekształcone przez perspektywę czyli jeżeli dokładnie próbujesz modelować w widokach front/left to dochodzi do błędów gdyż tam jest kamera ortogonalna. I właśnie taką sytuację można zaobserwować u ciebie. Witam!! mussisz chyba przestac pic kawe :D ok a teraz do rzeczy,niezgadzam sie z toba (nie calkiem) mianowicie siatka nie musibyc odpowiedno gesta aby model byl ladny gdyz mozna zrobic swietny model z rzadka siatka i tak samo swietny model z gesta siatka :) jesli chodzi o prace w perspective view to racja ale tez nie dokonca :) gdyz jak masz referki to przeciez wiekszosc robisz w frot left a perspective zostawiasz na poprawki :) sytuacja sie zmienia gdy robisz bez referk gdyz wtedy jest odwrotnie w wiekszosci pracujesz w 3d a od czasu do czasu w front left :) mkk3a pamietaj ze u kobiet najwazniejsze sa policzki one tworza z glowy kobiete :) i luki brwiowe :D pozdro i powodzenia
Napisano 13 Styczeń 200718 l mkk3a pamietaj ze u kobiet najwazniejsze sa policzki one tworza z glowy kobiete :) i luki brwiowe :D pozdro i powodzenia Zapomniałeś dodać do tego - usta :)
Napisano 18 Styczeń 200718 l Autor tamtą postac jeszcze troche poprawilem, ale wolalem sie zabrac za cos nowego. REFERKI
Napisano 18 Styczeń 200718 l cos z kacikami jest nie tak.. a dokladnei vertex za nimi.. za bard wypukly. poza tym bardzo ladnie
Napisano 18 Styczeń 200718 l Autor kąciki zawsze były dla mnie duzym problemem, w sumie jednym z najtrudniejszych elementów. uszy przy nich to pikuś ;)
Napisano 19 Styczeń 200718 l na modelowaniu organiki się nie znam. ale z obserwacji w realu widzę że nie odbiega od naturalności ten kącik :) ładna głowa u góry! :) pozdrawiam
Napisano 19 Styczeń 200718 l Autor na razie jeszcze dorobiłem policzki i w paru miejscach poprowadziłęm inaczej siatke (choc nadal jest pewno sporo w niej błedów).
Napisano 19 Styczeń 200718 l tamta pani ma inny nos (w miejscu między ustami i nosem) usta, i oko(górna powieka jest niżej. kształt płatków nosa też jest inny. z tego co widze to ucho w an face też ma troszkę bardziej złożony kształt. na policzku w profilu jest dziwne załamanie,ale nie mam porównania z oryginałem więc nie jestem pewien czy jest źle. ogólny efekt niezły, mimo, że nie do końca podobny. podoba mi się siatka, taka prościutka (może oprócz ucha, tam wydaje mi się że masz lekki bałagan.. pozdrawiam!
Napisano 20 Styczeń 200718 l Autor w sumie glowa praktycznie ukonczona. jeszcze przydaloby sie powygladzac w niektorych miejscach, ale na razie chodzi mi po prostu o wprawienie sie w modelowaniu organiki. to są referencje
Napisano 20 Styczeń 200718 l Witam!! miniaturka wyglada fajnie :) ale po otworzeniu juz gorzej, mianowicie oczy calkowicie do wymiany tak jak luki brwiowe, ucho i policzki moznaby poprawic :) pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto