sysol Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Cześć forumowicze!! Miałem się tu nie pojawiać z tym modelem bo nie ma się czym chwalić no i kolejny lancer, ale mam problem... Wiem, że powinienem się znaleźć w dziale o teksturach ale tam mało osób zagląda.... No więc robie sobie tego lancerka i mam ogromny problem z materiałem świateł. Używam Brazila i testowałem jego zwykly glass z ior na 1.05 ale jakies takie te światła wyszły. W każdym razie czegoś na mój gust brakuje!! mase tutków przerobiłem i dalej jestem zielony... nie prosze o gotowe rozwiązanie tylko o jakąś rade, podpowiedź gdzie mogę szukać tego rozwiązania... Oto kilka linków ( auto to dopier WIP !! więc krytykujcie !! :] ) 1. http://tzablo.w.interia.pl/r18.jpg 2. http://tzablo.w.interia.pl/r17.jpg i renderki z przodu.... 3. http://tzablo.w.interia.pl/r16.jpg 4. http://tzablo.w.interia.pl/r16+wire.jpg HEELLLPPPPPP !!!!!!! :]
Bubu Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Moze daj troche wieksze odbicia?? Ja daje ior 1.01 czasami 1.00 i odbicie fresnelowe, ale tam ior na 1.8-2.0 czasami wiecj zalezy od odbic :] Tyle, ze ja urzywam v raya :D Jka cos namieszlaem to mnie poprawcie :]
sysol Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Napisano 15 Styczeń 2007 no tak ale jak w brazilu przesadze z IOREM to mi glass dziala jak szklo powiekszajace :] no ale dzieki :D bede testowal granice od 1 do 1.5 :D i zobaczymy... sproboje powalczyc tez nad materialem samych swiatel wewnatrz bo to moze tez od tego zalezeć !!... Dzieki BUBU !!
Bubu Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Ale mi nie chodzilo o ior przesroczystosci tylko o ior odbic :) ten co jest we fresnelu :] ten od przezroczystosci daje na 1 albo 1.01 :] No i to co masz w srosku tez wplywa na klosze bynajmniej tak mi sie wydaje :]
pecet Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 heh materiał lamp prawie w całości zależy od tego co się w nim odbija, przypatrz się dobrze w realu ;)
sysol Napisano 15 Styczeń 2007 Autor Napisano 15 Styczeń 2007 teraz troszke lepiej co ?? http://tzablo.w.interia.pl/r20.jpg
Kris_R Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 światełko lepiej.. ale przewaliło lakier i szybę tym razem.
sysol Napisano 16 Styczeń 2007 Autor Napisano 16 Styczeń 2007 musze zmienić mapę HDRI może to coś polepszy :D dzięki za komenty !!
cta Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 najlepiej to zacznij tą bryke od nowa, bo i tak jest skopana i niezgodna z oryginałem :D
sysol Napisano 16 Styczeń 2007 Autor Napisano 16 Styczeń 2007 nie no od nowa to odpada a niezgodne z oryginałem moim zdaniem są tylko drzwi bo tam jest inne przejscie, nad którym popracuje. reszta jest w granicach błędu hehe :] ale dzięki za rade :] Pozdrawiam
Bubu Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 To jak juz dochodzimy do auta to jeszcze rowki cos nie teges ;)Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się