Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć forumowicze!!

 

Miałem się tu nie pojawiać z tym modelem bo nie ma się czym chwalić no i kolejny lancer, ale mam problem... Wiem, że powinienem się znaleźć w dziale o teksturach ale tam mało osób zagląda....

 

No więc robie sobie tego lancerka i mam ogromny problem z materiałem świateł. Używam Brazila i testowałem jego zwykly glass z ior na 1.05 ale jakies takie te światła wyszły. W każdym razie czegoś na mój gust brakuje!! mase tutków przerobiłem i dalej jestem zielony... nie prosze o gotowe rozwiązanie tylko o jakąś rade, podpowiedź gdzie mogę szukać tego rozwiązania...

 

Oto kilka linków ( auto to dopier WIP !! więc krytykujcie !! :] )

 

1.

http://tzablo.w.interia.pl/r18.jpg

2.

http://tzablo.w.interia.pl/r17.jpg

 

i renderki z przodu....

3.

http://tzablo.w.interia.pl/r16.jpg

4.

http://tzablo.w.interia.pl/r16+wire.jpg

 

HEELLLPPPPPP !!!!!!! :]

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moze daj troche wieksze odbicia?? Ja daje ior 1.01 czasami 1.00 i odbicie fresnelowe, ale tam ior na 1.8-2.0 czasami wiecj zalezy od odbic :] Tyle, ze ja urzywam v raya :D Jka cos namieszlaem to mnie poprawcie :]

Napisano
  • Autor

no tak ale jak w brazilu przesadze z IOREM to mi glass dziala jak szklo powiekszajace :] no ale dzieki :D bede testowal granice od 1 do 1.5 :D i zobaczymy... sproboje powalczyc tez nad materialem samych swiatel wewnatrz bo to moze tez od tego zalezeć !!... Dzieki BUBU !!

Napisano

Ale mi nie chodzilo o ior przesroczystosci tylko o ior odbic :) ten co jest we fresnelu :] ten od przezroczystosci daje na 1 albo 1.01 :] No i to co masz w srosku tez wplywa na klosze bynajmniej tak mi sie wydaje :]

Napisano

heh materiał lamp prawie w całości zależy od tego co się w nim odbija, przypatrz się dobrze w realu ;)

Napisano
  • Autor

musze zmienić mapę HDRI może to coś polepszy :D dzięki za komenty !!

Napisano

najlepiej to zacznij tą bryke od nowa, bo i tak jest skopana i niezgodna z oryginałem :D

Napisano
  • Autor

nie no od nowa to odpada a niezgodne z oryginałem moim zdaniem są tylko drzwi bo tam jest inne przejscie, nad którym popracuje. reszta jest w granicach błędu hehe :] ale dzięki za rade :] Pozdrawiam

Napisano

To jak juz dochodzimy do auta to jeszcze rowki cos nie teges ;)Powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności