Kseronarogu Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 Witam Tym razem chcialem zmajstrowac cos na wzor shinkawowskich gearow i uderzyc w japonski klimat.... chyba sie udalo... jak myslicie? :) (ps: sry za jakosc.. nic z tym nie zrobie na tej stronce... tutaj lepsza i wieksza wersja: http://www.digart.pl/praca/621813/sf_soldier.html ...pozd)
Fidiasz Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 to jest namalowane 8| bo jesli tak to szacunek kolezko..
nicponim Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 b.fajnie rysowane-jezeli rysowane a nie teksturo-fotomontowane, co nie zmienia faktu ze nie podoba mi sie poza i sam concept:p I podkreslam jeszcze raz- jezeli od poczatku do konca wszystko all rysowales to respect!
OmeN2501 Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Hehe - no az nie moge sie powstrzymac - a jak montowane z roznych elementow zdjec (i nie chodzi mi ze wzial noge z jakiejs foty tylko poszczegolne elementy skladajace sie na calosc) i podmalowal tak ze wyglada jak cos zupelnie nowego (a wyglada!) to juz nie respec? to nie jego praca? :]
miriam Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 IMO fajnie to to wygląda :], mi się podoba jak na koncept. Jakiś może making off planujesz, lub też zdradzisz w jaki sposó uzyskałeś taki ciekawy efekt 3D ;). Czy to jakiś vektorek jest ?? Pozdrawiam
SzU Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 widzialem juz na digu i musze przyznac ze bardzo mi sie nie podoba. poza dziwaczna, damskie kozaki i sposob wyrenderowania (w 2d tez tak mowi na to) jakby wsyztsko bylo z platiku/lateksu czy czegos. przejrzalem inne twoje prace na da i musze przyznac ze sa swietne (te rsunkow i speedowe). to musi byc chyba wypadek przy pracy.
Kseronarogu Napisano 17 Styczeń 2007 Autor Napisano 17 Styczeń 2007 dzieki za opinie... ok... zrobie Wam tutka jak to sie robi^^... Wszystko od łapy... + podstawowe blendingi w ps'ie podmalowane pedzlami... zero texturek... ale to gdzies za tydzien bo teraz mam cos do zrobienia... pozdrawiam, autor tego czegos na gorze^^
giorgione Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 świetnie namaźgane - prodżekt też ciekawy - mnie tylko razi głowka - ciekawy ma kształt ale taka jakas mała - albo uda za grube - no ale to tylko moja sugestia.:) Pozdr Giorgione
nicponim Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Omen2501 - no dokladnie- wiesz ja lubie czyste malowanie od poczatku do konca- doceniam bardziej umiejetnosc RYSOWANIA niz OBEZNANANIE I UMIEJETNOSC WYKORZYSTANIA PROGRAMU, po prostu dla mnie skill w rysunku > skill w programie, wiem ze na tym pic polega w grafice ze sa takie mozliwosci i opcjie w programie z ktorych az lipa nie skorzystac jezeli sie potrafi,zreszta sama grafika jakoby tego wymaga, no ale jakos tak mam; czasem widac ze chlopy nie potrafie anatomicznej postaci skleicic jezeli dac im olowek, a w grafice wala perełki... pozdro!
Kseronarogu Napisano 17 Styczeń 2007 Autor Napisano 17 Styczeń 2007 Tez tak uwazalem.... wystarczy spojrzec i wiadomo czy ktos ma "lape" czy tylko opanowal program... robie niektore rzeczy tak bo jest duzo szybciej... moglbym to robic recznie... i tak traktuje to jak podmalowke wiec nie istotne czy robie to tak czy "pedzlem" Dobra... znalazlem chwile 1. Zaczynamy od koncepciku... Prosty ryjek by pokazac technike - to wszystko... 2. ...Jednak lepiej do tej techniki zrobic sobie background z linearnego szkicu... 3. ...i tu zaczyna sie zabawa ^_^ ...technika ktorej uzywam cechuje sie tym ze kazdy element dopracowuje sie osobno... czyli nie tak jak w wypadku obrazow...^^ zaznaczamy obszar i go wypelniamy gradientem, lub po prostu bazgramy pedzlem... 4. ...w layer style wybieramy "bevel and emboss" i ta opcja bawimy sie na wszystkich poszczegolnych warstwach... trzeba jednak splaszczyc warstwe po kazdej takiej zabawie^^... efekt wielokrotnego uzytku^^... 5. ...a tu juz cala glowa zrobiona tylko i wylacznie "bevel'em" 6. ...traktuje to jako podmalowke... nastepnie mozna z tym zrobic juz co sie zywnie podoba... a tu wersja podpedzlowana^^ ...jak widac jest to proste jak swinski ogon^^... wiec nie jest to kwestia opanowania programu bo i tak liczy sie efekt koncowy... ...to chyba wszystko^^ pozdrawiam 1
miriam Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Jak dla mnie wygląda nieźle ciekawy sposób i szczerze mówiąc takiej metody jeszcze nie widziałem, człek uczy się całe życie ;). Pozdrawiam
Mr Pank Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Prosta sprawa metoda „zaznacz i maluj” tak powstają komiksy Spawna polecam tuturial http://www.digitalarttutorials.com/product05.htm coś niesamowitego co do pracki to może być ale osobiście nie lubię takich rzeczy, chyba że są bardzo poprawne pozdr..
Kseronarogu Napisano 21 Styczeń 2007 Autor Napisano 21 Styczeń 2007 Mr Pank - nie uazasz ze to cos zupelnie innego?^^ komiksy sie koloruje a w tej technice bazgra sie na "podmalowce" kiepskie zainteresowanie... w kazdym razie tutka macie... biore sie za farby pozdrawiam
SzU Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 bleh i nie uwazasz ze ta technika jest troche... sztuczna? :/ w ten sposob koncept zolnierza wyglada jak reklama z magazynu dla pan. wyswiechtany, gladziutki, w dodatku nie do konca poprawny. pierwszy szkic jest juz duzo lepszy imo.
Gordy Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 Mam pytanie. Dlaczego każdy "nowoczesny" pancerz (zbroja) jest coraz większy i bardziej toporny? To samo dotyczy Broni. Powinno byc chyba odwotnie.
Kseronarogu Napisano 21 Styczeń 2007 Autor Napisano 21 Styczeń 2007 SzU -> racja... jest. tylko ze mi bardziej rzuca sie w oczy czystosc wykonania a nie jego sztucznosc... tylko od Ciebie zalezy co z tym dalej zrobisz ,ja dalem tylko przyklad jak fajnie mozna zrobic podmalowke... ktora sprawdza sie tylko do ilustracji tego typu (suits)... mi sie podoba. Gordy -> nie chce Cie urazic ale spojrzales na to bardzo uhm... ograniczonym wzrokiem... to nie concept dla armi tylko wizja sf... wiecej luzu chopaki ^^
Gordy Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 Nie obrażam się ale koncepcja SF opiera się na zaawansowaniu technologicznym, niemożliwim do osiągnięcia przy obecnej wiedzy. Biorąc to jako wykładnię, można przypuszczać, że w przyszłości w mniejszym będzie więcej a nie odwrotnie. Technologia dązy do lepszej wydajności mniejszym kosztem. Wiem, że to tylko koncept ale jeśli tworzy się coś nawet bardzo abstrakcyjnego, to jednak trzeba to w pewien sposób odnieść do realnych rzeczy. Ale jak tak tylko z ciekawości, bo wszędzie tego pełno i troche mnie to razi,
Sadowski25 Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 Mi się to bardzo podoba, tylko właśnie nie podobają mi sie buty :/ Babskie w 101% a nie widze by tu była przedstawiona zbroja dla kobiety...
Kseronarogu Napisano 21 Styczeń 2007 Autor Napisano 21 Styczeń 2007 No dobra.... ale to Twoje zalozenie... co z np warhammerem, starcraftem, albo konceptem wielkich robotow... i setka innych koncepcji sf? one opieraja sie o cos zupelnie innego... (w koncu 2 slowo sf to fiction) ... hehe... co do butow.... nie wszystko co ma obcasy musi byc zaraz babskie... tak samo jak wszystko co ma spódnice ^_^ ...jak nadal tak uwazasz to powiedz to 2 metrowemu szkotowi z 5.0 w lapie ;) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się