Skocz do zawartości

Problem z Animacją i Teksturami


Rekomendowane odpowiedzi

Gość darksin_pl
Napisano

Hi

Mam zasadniczo pewnie banalne pytanie, jak zrobic by bitmapa zmianiala sie na teksturze co jakis czas w animacji w inną bitmape, bynajmniej nie chodzi mi o kolor bo nań reaguje auto key natomiast na zmiane bitmapy juz nie ;p

Dzięki z góry, i pozdrawiam :]

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest na to kilka sposobów... zależnie od sytuacji masz do wyboru:

1) podmiana obiektów z róznymi bitmapami, chowając jeden a ukazując drugi w tej samej klatce (kożystając z kanału Visibility)

 

2) morfing materiału, jeśli w grę wchodzi zmiana bitmap na mocno deformowanym i złożonym obiekcie

 

3) wykożystanie sekwencji plików lub pliku video jako tekstury (jeśli chcesz aby max rozpoznał poszczególne obrazki jako sekwencję, musiałbyś nadać im odpowiednie nazwy oraz numerację... na przykład: blik001.jog, blik002.jpg, blik003.jpg.. itd.) Tempo wyświetlania poszczególnych obrazków można dopasować kożystając z zakładki time w edytorze materiałów.

Napisano

i jest jeszcze animacja jako tekstura, przy czym dotyczy wszystkiego co da sie zmeiscic w 8 bitach koloru (sa formaty 16 bitowe, ale max ich nie wczytuje w calosci, a 32 bitowych zeby zrobic animwoanego normala jeszcze nie ma w uzyciu);

 

Polecam zlozenie sobie tego w image ready i podlozenie jako animacji, wzglednie morfing tekstury, wzglednie material typu blend i wygaszanie warstw...

Napisano

da sie, musi sie dac :) mnie tam sie dawalo :) ale zdrowym pomyslem jest animowane wygaszanie tych warstw, jak trzeba czegos mocniejszego to pies i image ready i tam juz trzeba podlubac :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności