Skocz do zawartości

Łączenie szkieletu z modelem postaci do animacji w Maya 7.01


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A więc zrobiłem dokładyny szkielet do modelu postaci(w Maya)... i mam problem bo nie wiem jak połączyć go z postacią...

 

Pytam was, bo nie mam tego w videotutorialu...(zostało pominięte)

Pewnie to błachostka, ale istotna...

 

help me!

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Skin -> Bind Skin -> Smooth Bind

 

 

No cóż probówałem różnych opcji i sie robi kiszka... znaczy sie przy łączeniu szkieletu z modelem postaci i wykonaniu ruchu nogami jest ok...

 

ale gdy ruszam ręką do przodu to idą za nią vertexy z torsu...

 

próbowałem i kombinowałem jak można było połączyc w inny sposób, ale to samo...

 

co robie zle???

Napisano

Oczywiście, że jest dobrze. Teaz trzeba zająć się malowanie wag vertexów,. aby wiedziały, z jakimi kośćmi mają się poruszam. Robi się to przez polecenie

Poczytaj o tym w helpie, z tego co pamiętam, było wyjaśnione. Ewentualnie pocczytaj tutki na temat skinnowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności