Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

A więc zrobiłem dokładyny szkielet do modelu postaci(w Maya)... i mam problem bo nie wiem jak połączyć go z postacią...

 

Pytam was, bo nie mam tego w videotutorialu...(zostało pominięte)

Pewnie to błachostka, ale istotna...

 

help me!

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
Skin -> Bind Skin -> Smooth Bind

 

 

No cóż probówałem różnych opcji i sie robi kiszka... znaczy sie przy łączeniu szkieletu z modelem postaci i wykonaniu ruchu nogami jest ok...

 

ale gdy ruszam ręką do przodu to idą za nią vertexy z torsu...

 

próbowałem i kombinowałem jak można było połączyc w inny sposób, ale to samo...

 

co robie zle???

Napisano

Oczywiście, że jest dobrze. Teaz trzeba zająć się malowanie wag vertexów,. aby wiedziały, z jakimi kośćmi mają się poruszam. Robi się to przez polecenie

Poczytaj o tym w helpie, z tego co pamiętam, było wyjaśnione. Ewentualnie pocczytaj tutki na temat skinnowania.

Napisano
  • Autor

Skin ->Edit Smooth Skin ->Paint Skins Weights Tool

 

tu jest opcja malowania wagów...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności