floo Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 A więc zrobiłem dokładyny szkielet do modelu postaci(w Maya)... i mam problem bo nie wiem jak połączyć go z postacią... Pytam was, bo nie mam tego w videotutorialu...(zostało pominięte) Pewnie to błachostka, ale istotna... help me!
floo Napisano 24 Styczeń 2007 Autor Napisano 24 Styczeń 2007 Skin -> Bind Skin -> Smooth Bind No cóż probówałem różnych opcji i sie robi kiszka... znaczy sie przy łączeniu szkieletu z modelem postaci i wykonaniu ruchu nogami jest ok... ale gdy ruszam ręką do przodu to idą za nią vertexy z torsu... próbowałem i kombinowałem jak można było połączyc w inny sposób, ale to samo... co robie zle???
piotrek Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 Oczywiście, że jest dobrze. Teaz trzeba zająć się malowanie wag vertexów,. aby wiedziały, z jakimi kośćmi mają się poruszam. Robi się to przez polecenie Poczytaj o tym w helpie, z tego co pamiętam, było wyjaśnione. Ewentualnie pocczytaj tutki na temat skinnowania.
floo Napisano 24 Styczeń 2007 Autor Napisano 24 Styczeń 2007 Skin ->Edit Smooth Skin ->Paint Skins Weights Tool tu jest opcja malowania wagów...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się