Napisano 21 Styczeń 200718 l A więc zrobiłem dokładyny szkielet do modelu postaci(w Maya)... i mam problem bo nie wiem jak połączyć go z postacią... Pytam was, bo nie mam tego w videotutorialu...(zostało pominięte) Pewnie to błachostka, ale istotna... help me!
Napisano 24 Styczeń 200718 l Autor Skin -> Bind Skin -> Smooth Bind No cóż probówałem różnych opcji i sie robi kiszka... znaczy sie przy łączeniu szkieletu z modelem postaci i wykonaniu ruchu nogami jest ok... ale gdy ruszam ręką do przodu to idą za nią vertexy z torsu... próbowałem i kombinowałem jak można było połączyc w inny sposób, ale to samo... co robie zle???
Napisano 24 Styczeń 200718 l Oczywiście, że jest dobrze. Teaz trzeba zająć się malowanie wag vertexów,. aby wiedziały, z jakimi kośćmi mają się poruszam. Robi się to przez polecenie Poczytaj o tym w helpie, z tego co pamiętam, było wyjaśnione. Ewentualnie pocczytaj tutki na temat skinnowania.
Napisano 24 Styczeń 200718 l Autor Skin ->Edit Smooth Skin ->Paint Skins Weights Tool tu jest opcja malowania wagów...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto