Jump to content

Łączenie szkieletu z modelem postaci do animacji w Maya 7.01


floo
 Share

Recommended Posts

A więc zrobiłem dokładyny szkielet do modelu postaci(w Maya)... i mam problem bo nie wiem jak połączyć go z postacią...

 

Pytam was, bo nie mam tego w videotutorialu...(zostało pominięte)

Pewnie to błachostka, ale istotna...

 

help me!

Link to comment
Share on other sites

Skin -> Bind Skin -> Smooth Bind

 

 

No cóż probówałem różnych opcji i sie robi kiszka... znaczy sie przy łączeniu szkieletu z modelem postaci i wykonaniu ruchu nogami jest ok...

 

ale gdy ruszam ręką do przodu to idą za nią vertexy z torsu...

 

próbowałem i kombinowałem jak można było połączyc w inny sposób, ale to samo...

 

co robie zle???

Link to comment
Share on other sites

Oczywiście, że jest dobrze. Teaz trzeba zająć się malowanie wag vertexów,. aby wiedziały, z jakimi kośćmi mają się poruszam. Robi się to przez polecenie

Poczytaj o tym w helpie, z tego co pamiętam, było wyjaśnione. Ewentualnie pocczytaj tutki na temat skinnowania.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy