Napisano 23 Styczeń 200718 l Witam. To co mam zrobic polega na tym, iż mam mape (2d, poziomicowa) przerysowana w CAD, importuję ją (jako linie - splainy- poziomice) i chcę z tych lini zrobic teraz poprzez nalozenie "surface" i poprzesuwanie odpowiednio tych poziomic w pionie widok 3d. No więc zasadniczy problem polega na tym, ze po zaimportowaniu z CAD'a mam bardzo duzo vertexow na kazdym splinie, i dodatkowo praktycznie kazdy spline zaczyna sie w innym miejscu (tzn vertexy które powinny sobie odpowiadac sa w roznych miejscach na spline ). Rys:1 Co w konsekwencji po zrobieniu Cross Section powoduje efekt takiej kaszy: (nie musze mowic ze nalozenie Surface nie wchodzi w gre w takim wypadku :) ) Rys:2 Probowalem odwracac kolejnosc vertexow, ale to niewiele zmienia bo na jednej spline jest ich wiecej na innej mniej. Jak mniemam rozwiazaniem bylo by usuniecie czesci vertexow i poustawianie ich w odpowiedniej kolejnosci, ale to jest hmm nieco mrówcze zajęcie :/ Pytanie teraz czy da sie to jakos usprawnic, lub zrobic moze calkowicie inna metoda? Oczywiscie dalo by sie to przerysowac od nowa w 3dmax, ale wolal bym nauczyc sie jak to przerobic z CAD'a zeby nie bolalo:) Wszelkie konstruktywne sugestie mile widziane.