Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

To co mam zrobic polega na tym, iż mam mape (2d, poziomicowa) przerysowana w CAD, importuję ją (jako linie - splainy- poziomice) i chcę z tych lini zrobic teraz poprzez nalozenie "surface" i poprzesuwanie odpowiednio tych poziomic w pionie widok 3d.

 

No więc zasadniczy problem polega na tym, ze po zaimportowaniu z CAD'a mam bardzo duzo vertexow na kazdym splinie, i dodatkowo praktycznie kazdy spline zaczyna sie w innym miejscu (tzn vertexy które powinny sobie odpowiadac sa w roznych miejscach na spline ).

 

Rys:1

 

 

Co w konsekwencji po zrobieniu Cross Section powoduje efekt takiej kaszy: (nie musze mowic ze nalozenie Surface nie wchodzi w gre w takim wypadku :) )

 

Rys:2

 

Probowalem odwracac kolejnosc vertexow, ale to niewiele zmienia bo na jednej spline jest ich wiecej na innej mniej. Jak mniemam rozwiazaniem bylo by usuniecie czesci vertexow i poustawianie ich w odpowiedniej kolejnosci, ale to jest hmm nieco mrówcze zajęcie :/

 

 

Pytanie teraz czy da sie to jakos usprawnic, lub zrobic moze calkowicie inna metoda?

 

Oczywiscie dalo by sie to przerysowac od nowa w 3dmax, ale wolal bym nauczyc sie jak to przerobic z CAD'a zeby nie bolalo:)

 

Wszelkie konstruktywne sugestie mile widziane.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności