Gothel Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 Krótko mówiąc jak w temacie. Na podstawie tutka z 3dsm9 wykonuję za pomocą splajnów "siatkę" konika następnie jak leci dalej poprawki, "rozciągam" siatkę tworząc jego profil. Sama siatka wygląda już nieźle, zostaje tylko Surface i tu pojawia się problem. Choćbym nie wiem jak grzebał w opcjach ectr. nie jestem w stanie wykonać przypominającego konika kształtu. Zawsze brakuje większej lub mniejszej jego części. Co radzicie? Jak się do tego zabrać? P.S. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś udostępnił mi zestawy orignalnych tutków z innych części 3dsm.
Gość michlord Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 Takie problemy jak widze każdy ma jak czegoś nie doczyta :D http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3191
Hynol Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 Zostaw "splajny i surfejsy" w spokoju i zajmij się poly modelingiem.
Gothel Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 Oh skoro tak mówicie ... W każdym bądź razie dzięki za help.
bucek_2 Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Oczywiscie nic nie stoi na drodze zeby modelowac metoda laczona spline + poly Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi