Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Krótko mówiąc jak w temacie. Na podstawie tutka z 3dsm9 wykonuję za pomocą splajnów "siatkę" konika następnie jak leci dalej poprawki, "rozciągam" siatkę tworząc jego profil. Sama siatka wygląda już nieźle, zostaje tylko Surface i tu pojawia się problem. Choćbym nie wiem jak grzebał w opcjach ectr. nie jestem w stanie wykonać przypominającego konika kształtu. Zawsze brakuje większej lub mniejszej jego części. Co radzicie? Jak się do tego zabrać?

 

P.S. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś udostępnił mi zestawy orignalnych tutków z innych części 3dsm.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zostaw "splajny i surfejsy" w spokoju i zajmij się poly modelingiem.

Napisano
  • Autor

Oh skoro tak mówicie ... W każdym bądź razie dzięki za help.

Napisano

Oczywiscie nic nie stoi na drodze zeby modelowac metoda laczona spline + poly

Pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności