viz.k Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 http://members.lycos.co.uk/pol3d/jak.jpg pod linkiem jest screen...tekstura jak widac sie zniekształca...pytanie nie brzmi dlaczego bo to wiem, ale jak ulozyc uvw-ki aby tego uniknac? dzieki:)
tadzio Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 w oknie edit unwrapa poprzesowaj \vertexy tak zeby Ci sie wszystko laczylo,pasowalo (wystarczy ze rozsuniesz te zwezenia tak, by byly takiej samej szerokosci jak te pasy nize, zeby w oknie edit nie bylo zwezen tylko pasy jednej szerokosci); po to jest unwrap. pozdrawiam;-)
giorgione Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 dokładnie to co Tadzio powiedział i proponowałbym się troszkę pobawić z ustawieniami samego unwrapa (nawigacji ) - bardzo ułatwia życie - choćby np. wyłączenie zabójczych linii pomocniczych- tutaj jest proty modle wiec problemów z tym nie ma ale jak zaczniesz unwrapowac postać, czy baaardzo skomplikowane modele zrozumiesz o co mi chodzi :D pozdr giorgione
viz.k Napisano 27 Styczeń 2007 Autor Napisano 27 Styczeń 2007 http://members.lycos.co.uk/pol3d/jak2.jpg http://members.lycos.co.uk/pol3d/r.jpg czyli tak jest dobrze...? bo jakos nienaturalnie to wyglada
vv3k70r Napisano 27 Styczeń 2007 Napisano 27 Styczeń 2007 a zupelnei inna kwestia jest nabazgranie tekstury pod uvw, wzglednie rozciagneicie uvw na teksturze (tam u gory mas zopcje, ktora pozwala ywswietlic paterna, checkera, teksture) wyswietl sobie teksture, daj jej material zeby byl we viewporcie i dzialaj :)
viz.k Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Napisano 28 Styczeń 2007 no i jasne tak jak myslalem, czarow nie ma:) dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się