Skocz do zawartości

unwrap uvw - kolejny banal...?


viz.k

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

w oknie edit unwrapa poprzesowaj \vertexy tak zeby Ci sie wszystko laczylo,pasowalo (wystarczy ze rozsuniesz te zwezenia tak, by byly takiej samej szerokosci jak te pasy nize, zeby w oknie edit nie bylo zwezen tylko pasy jednej szerokosci); po to jest unwrap.

pozdrawiam;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie to co Tadzio powiedział i proponowałbym się troszkę pobawić z ustawieniami samego unwrapa (nawigacji ) - bardzo ułatwia życie - choćby np. wyłączenie zabójczych linii pomocniczych- tutaj jest proty modle wiec problemów z tym nie ma ale jak zaczniesz unwrapowac postać, czy baaardzo skomplikowane modele zrozumiesz o co mi chodzi :D

 

pozdr

giorgione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zupelnei inna kwestia jest nabazgranie tekstury pod uvw, wzglednie rozciagneicie uvw na teksturze (tam u gory mas zopcje, ktora pozwala ywswietlic paterna, checkera, teksture) wyswietl sobie teksture, daj jej material zeby byl we viewporcie i dzialaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności