Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 954
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w oknie edit unwrapa poprzesowaj \vertexy tak zeby Ci sie wszystko laczylo,pasowalo (wystarczy ze rozsuniesz te zwezenia tak, by byly takiej samej szerokosci jak te pasy nize, zeby w oknie edit nie bylo zwezen tylko pasy jednej szerokosci); po to jest unwrap.

pozdrawiam;-)

Napisano

dokładnie to co Tadzio powiedział i proponowałbym się troszkę pobawić z ustawieniami samego unwrapa (nawigacji ) - bardzo ułatwia życie - choćby np. wyłączenie zabójczych linii pomocniczych- tutaj jest proty modle wiec problemów z tym nie ma ale jak zaczniesz unwrapowac postać, czy baaardzo skomplikowane modele zrozumiesz o co mi chodzi :D

 

pozdr

giorgione

Napisano

a zupelnei inna kwestia jest nabazgranie tekstury pod uvw, wzglednie rozciagneicie uvw na teksturze (tam u gory mas zopcje, ktora pozwala ywswietlic paterna, checkera, teksture) wyswietl sobie teksture, daj jej material zeby byl we viewporcie i dzialaj :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności