Napisano 26 Styczeń 200718 l http://members.lycos.co.uk/pol3d/jak.jpg pod linkiem jest screen...tekstura jak widac sie zniekształca...pytanie nie brzmi dlaczego bo to wiem, ale jak ulozyc uvw-ki aby tego uniknac? dzieki:)
Napisano 27 Styczeń 200718 l w oknie edit unwrapa poprzesowaj \vertexy tak zeby Ci sie wszystko laczylo,pasowalo (wystarczy ze rozsuniesz te zwezenia tak, by byly takiej samej szerokosci jak te pasy nize, zeby w oknie edit nie bylo zwezen tylko pasy jednej szerokosci); po to jest unwrap. pozdrawiam;-)
Napisano 27 Styczeń 200718 l dokładnie to co Tadzio powiedział i proponowałbym się troszkę pobawić z ustawieniami samego unwrapa (nawigacji ) - bardzo ułatwia życie - choćby np. wyłączenie zabójczych linii pomocniczych- tutaj jest proty modle wiec problemów z tym nie ma ale jak zaczniesz unwrapowac postać, czy baaardzo skomplikowane modele zrozumiesz o co mi chodzi :D pozdr giorgione
Napisano 27 Styczeń 200718 l Autor http://members.lycos.co.uk/pol3d/jak2.jpg http://members.lycos.co.uk/pol3d/r.jpg czyli tak jest dobrze...? bo jakos nienaturalnie to wyglada
Napisano 27 Styczeń 200718 l a zupelnei inna kwestia jest nabazgranie tekstury pod uvw, wzglednie rozciagneicie uvw na teksturze (tam u gory mas zopcje, ktora pozwala ywswietlic paterna, checkera, teksture) wyswietl sobie teksture, daj jej material zeby byl we viewporcie i dzialaj :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto