Jump to content

Koszmarne błędy w siatce


Paq
 Share

Recommended Posts

Na razie nic mi do głowy nie przychodzi. Dlatego jeśli ktoś ma jakiś sensowny pomysł to proszę o posty. Pozdrawiam!

 

BLADE wyprzedziłeś mnie. Tylko, że Twoja rada też mi dużo nie mówi, bo jestem raczej początkującym i nie mam pomysłu jak wyjść z box'a, żeby uzyskać taki efekt.

Link to comment
Share on other sites

pod klawiszem f1 masz manuala i tam są tutki. przerob tutek robienia teddyego.. a jak nie masz helpa to zassij ze strony autodesku. a tak po krotce to tworzysz boksa, konwertujesz go do editable poly i przemieszczasz krawedzie wierzcholki itp wedlug uznania. ale najpierw przerob tutek. poza tym na stronie glownej napewno znajdziesz tutek do box modelingu

Link to comment
Share on other sites

No po prostu Ci się triangulacja zwaliła na siatce od tego FFD. To znaczy po zmianie położenia vertexów, poszczególne krawędzie zaczeły się między sobą przecinać w nieporządany sposób. Tak się po prostu nie powinno zabierać do tematu, co już wcześniej zostało wspomniane.

Link to comment
Share on other sites

Sposób na FFD jeszcze ujdzie, tylko fajnie by było, gdyby wierzchołki na górze i dole zostały połączone w taki sposób, żeby tworzyły sieć czworokątów w obszarze samego ostrza (tj. tam, gdzie zastosowano modyfikator FFD).

Upraszczając - albo conect, albo cut między wierzchołkami, a dopiero później FFD.

Swoją drogą, z box'a było by łatwiej.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Tak jak mówiłem spróbuję box'em. Mi chodziło o to,że użytkownikowi, który napisał tutka wszystko wychodziło dobrze ,a mi źle. Myślałem ,że to moja wina. Dziękuję wszystkim za pomoc! Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy