Paq Napisano 27 Styczeń 2007 Share Napisano 27 Styczeń 2007 Witam. Mam duży problem z siatką. Mam do wymodelowania ostrze siekiery i... no właśnie. Zdjęcia zamieszczone poniżej wszystko wyjaśnią. Proszę o pomoc i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 27 Styczeń 2007 Share Napisano 27 Styczeń 2007 wszystko jest ok, masz to co zaprojektowales, inna kwestia w jaki sposob zabrales sie do tej siekiery... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paq Napisano 27 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 27 Styczeń 2007 Zwyczajnie staram się wykonać tutek:http://www.max3d.pl/tut.php?id=55 No ale efekt nie jest taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 27 Styczeń 2007 Share Napisano 27 Styczeń 2007 inna sprawa ze ten tutek jest wyjatkowo...... no dobra, mam swoje zdanie... pomysl jak to zrobic inaczej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 27 Styczeń 2007 Share Napisano 27 Styczeń 2007 lepiej wymodelowac te siekierke box modelingiem i na koniec dać meshsmoth albo turbosmooth. tą metodą daleko tutaj nei zajdziesz, masz za dużo niepotrzebnych vertexów itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paq Napisano 27 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 27 Styczeń 2007 Na razie nic mi do głowy nie przychodzi. Dlatego jeśli ktoś ma jakiś sensowny pomysł to proszę o posty. Pozdrawiam! BLADE wyprzedziłeś mnie. Tylko, że Twoja rada też mi dużo nie mówi, bo jestem raczej początkującym i nie mam pomysłu jak wyjść z box'a, żeby uzyskać taki efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 27 Styczeń 2007 Share Napisano 27 Styczeń 2007 pod klawiszem f1 masz manuala i tam są tutki. przerob tutek robienia teddyego.. a jak nie masz helpa to zassij ze strony autodesku. a tak po krotce to tworzysz boksa, konwertujesz go do editable poly i przemieszczasz krawedzie wierzcholki itp wedlug uznania. ale najpierw przerob tutek. poza tym na stronie glownej napewno znajdziesz tutek do box modelingu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paq Napisano 27 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 27 Styczeń 2007 Dzięki... spróbuję na pewno. Dzięki za pomoc, pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 27 Styczeń 2007 Share Napisano 27 Styczeń 2007 No po prostu Ci się triangulacja zwaliła na siatce od tego FFD. To znaczy po zmianie położenia vertexów, poszczególne krawędzie zaczeły się między sobą przecinać w nieporządany sposób. Tak się po prostu nie powinno zabierać do tematu, co już wcześniej zostało wspomniane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyrek Napisano 28 Styczeń 2007 Share Napisano 28 Styczeń 2007 Sposób na FFD jeszcze ujdzie, tylko fajnie by było, gdyby wierzchołki na górze i dole zostały połączone w taki sposób, żeby tworzyły sieć czworokątów w obszarze samego ostrza (tj. tam, gdzie zastosowano modyfikator FFD). Upraszczając - albo conect, albo cut między wierzchołkami, a dopiero później FFD. Swoją drogą, z box'a było by łatwiej. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paq Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2007 Tak jak mówiłem spróbuję box'em. Mi chodziło o to,że użytkownikowi, który napisał tutka wszystko wychodziło dobrze ,a mi źle. Myślałem ,że to moja wina. Dziękuję wszystkim za pomoc! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paq Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2007 Tak jak mówiłem spróbuję box'em. Chodziło mi o to, czy to moja wina, czy tutek źle napisany. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi