zumberek Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 Witam. Mam problem tak jak w tytule.Mysle ze to bedzie bzdura ale slecze nad tym juz dosyc dlugo. Kiedy mam swiatla mentalowe np. mr Area Omni w scenie, obiekt staje sie czarny ledwie widoczny, to samo jest przy innych swiatlach. Parametr multiplier w ustawieniach swiatla daje efekt tylko w view-porcie. W momencie kiedy wywalam swiatla - obiekt ma kolory -wyglada normalnie.Wlaczenie FG tez nic nie daje.Co jest z tym nie tak?
zumberek Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Napisano 28 Styczeń 2007 Zasieg near i far siega w zasadzie juz poza obiekt, poza tym kiedy krece tymi parametrami i renderuje nadal przyciemnawy obrazek sie nie zmienia. Moge dowalic mR spot light na obiekt tez nic rendering nie drgnie , tyle ze sie zmienia w vieporcie.
vv3k70r Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 zresetuj ustawienia, zmerguj obiekt na czysta scene, podstaw nowe swiatlo, jak nei dziala znaczy cos mocniej naprzestawiales, a jak dziala to jzu wiesz gdzie :)
piotrek Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 Może masz exponent ustawione na dużą wartośc, np. 2 (inverse square). W viewporcie światło chyba wygasza się wraz z odległością w postępie liniowym (jeśli w ogóle się wygasza). Jeśli masz exp ustawione np. na 2, okaże się, że w viewporcie obiekt jest mocno oświetlony, a na renderze światło w ogóle do niego nie dociera... Spróbuj zwiększyc moc światła, powinno pomóc (jeśli to jest przyczyną).
zumberek Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Napisano 28 Styczeń 2007 Zrobilem tak jak mowiles, czyli nowa scena, merge, nowe swiatlo i.... dziala:) Max najwyrazniej mial chwile zwatpienia. Takze dzieki wielkie chlopaki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się