Snake5 Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Witam, mam pytanko, jak otrzymać render który przedstawiam na zdięciach: http://img144.imageshack.us/img144/6568/render11kc0.jpg http://img255.imageshack.us/img255/157/render21gl8.jpg Chodzi mi o to jak zrobić żeby otoczenie bylo jednolitego koloru i renderowany przedmiot był matowy i nie kanciasty (gładki jak na screnach). Jeśli jest to render w jakimś dodatkowym programie, którego max nie ma byłbym wdzięczny za podanie nazwy i napisania jak go skonfigurować aby taki włąsnie render otrzymać.
pecet Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 hmm "stawiasz" renderowany przedmiot na plane, na wszystko dajesz taki sam standardowy materiał, dajesz jakieś światło (np. mrAreaSpot) i renderujesz najlepiej z włączonym GI i FG, żeby ładne cienie wyszły, a co do "kanciastości" to niewiem o co Ci chodzi zabardzo
piotrek Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 jak zrobić żeby (...) renderowany przedmiot był matowy i nie kanciasty Wymodelować odpowiednio? W najnowszych wersjach max/maya do mentala jest dołączon shader, który zaokrągla krawędzie. FG i GI włącza się w ustawieniach renderera.
Orangegraphics Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Render> zakładka common> na dół i na samym dole w assign render wybierz mental ray. potem szukaj FG i GI... Menatl jest w Maxie bodaj od 6-stki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się