Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam pytanko, jak otrzymać render który przedstawiam na zdięciach:

http://img144.imageshack.us/img144/6568/render11kc0.jpg

http://img255.imageshack.us/img255/157/render21gl8.jpg

Chodzi mi o to jak zrobić żeby otoczenie bylo jednolitego koloru i renderowany przedmiot był matowy i nie kanciasty (gładki jak na screnach). Jeśli jest to render w jakimś dodatkowym programie, którego max nie ma byłbym wdzięczny za podanie nazwy i napisania jak go skonfigurować aby taki włąsnie render otrzymać.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm "stawiasz" renderowany przedmiot na plane, na wszystko dajesz taki sam standardowy materiał, dajesz jakieś światło (np. mrAreaSpot) i renderujesz najlepiej z włączonym GI i FG, żeby ładne cienie wyszły, a co do "kanciastości" to niewiem o co Ci chodzi zabardzo

Napisano

jak zrobić żeby (...) renderowany przedmiot był matowy i nie kanciasty

 

Wymodelować odpowiednio?

W najnowszych wersjach max/maya do mentala jest dołączon shader, który zaokrągla krawędzie.

 

FG i GI włącza się w ustawieniach renderera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności