Death Metal Napisano 30 Styczeń 2007 Share Napisano 30 Styczeń 2007 wyrenderowałem taki obrazek: te zielone poświaty dają nierenderowane obiekty z shaderem glow. Długo się to robiło, gotując mi obydwa rdzenie:-], a efekt nie jest idealny. Jeśli umiesz postawić diagnozę, to bardzo proszę o pomoc. Parametry mojego FG: 2000 sampli, radiusy: 1cm-0,1cm, filtrowanko na 1. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 30 Styczeń 2007 Share Napisano 30 Styczeń 2007 może napisz jakiego efektu oczekujesz, bo zgadywać ciężko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Death Metal Napisano 30 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2007 chciałbym, żeby to zielone światełko rozszło się ładnie po ścianach, tzn nie dawało takich kropek jak przy lewej krawędzi. Z tego co widze ten niechciany efekt jest tym bardziej widoczny im dalej od źródła światła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 30 Styczeń 2007 Share Napisano 30 Styczeń 2007 a co to za światło? photometric? mrAreaSpot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Death Metal Napisano 30 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2007 tweety-tak jak napisałem, to światlo jest emitowane przez nierenderowalne obiekty z shaderem glow. Wyczytałem, że żeby to świeciło trzeba włączyć FG, więc myślę, że to parametry z tej rolety zdecydują o wyglądzie tego oświetlenia. zaznaczyłem radius in pixel, ustawiłem 0,5 i 0,1, sample dalej na 2K, oto efetk: wydaje mi sie że teraz ten niepożądany efekt już nie zależy od odległości od źródła światła. właśnie nastawiłem render z 4K sampli, jak się skończy to zamieszcze. Dzięki za zainteresowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TuF Napisano 30 Styczeń 2007 Share Napisano 30 Styczeń 2007 Mysle, ze w rolecie FG mozesz zostawic nawet slabe ustawienia (tak jak z presetu draft), ale w zakladce [Renderer], Samples per Pixel ustaw: minimum 16, maximum 64 i powinno byc dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 30 Styczeń 2007 Share Napisano 30 Styczeń 2007 a zwieksz troszke rozmiar tych sampli, powiedzmy tak o 100% o porwnaj wyniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Death Metal Napisano 30 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2007 no więc jak mówiłem, skończyło się renderować ( chyba z 5h ), efekt taki: niby jest lepiej, ale jeszcze nie idealnie ( ziarno na tych zielonych poświatach ), ale za długo to trwało, dalsze zwiększzanie sampli nie wchodzi w grę. TuF- zaraz spróbuje tego co radzisz no i spróbowałem i niestety nie masz racji, zmniejszyłem sample w FG do 600, radiusy zostawiłem takie jakie były i lipa, tzn jest ten sam efekt co przy mniejszym samplingu obrazu. Dzięki anyway. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Death Metal Napisano 30 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 30 Styczeń 2007 no więc zmieniłem podejście, nie wiem jak otrzymać lepszy efekt w tej technice, którą wybrałem na początku ( glow ), zamieniłem to na światełka ( spoty ) i teraz efekt mnie zadowala, nie mówiąc już o znacznie krótszym czasie renderingu. Wygląda to tak: Dzięki za zainteresowanie.Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się