Jump to content

TuF

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa, Polska

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

TuF's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Reputation

  1. Jesteśmy małym studiem z Warszawy. Tworzymy edukacyjne bajki dla dzieci w wieku 2-6 lat. Poszukujemy osoby do pracy przy projekcie animacyjnym na stanowisku młodszy animator 3D. Stanowisko obejmuje pracę w Houdinim. Praca ma charakter stacjonarny w Warszawie (Wesoła Stara Miłosna). Wynagrodzenie na umowę o dzieło w wysokości 2500 - 4000 zł netto miesięcznie, uzależnione od umiejętności i wykonywanego dzieła. Wymagania: - doświadczenie w animacji - znajomość środowiska 3D - umiejętność modelowania w 3D Zakres kompetencji: - animacja obiektów 3D - animacja kamer - praca nad scenariuszem - tworzenie prostej historii - budowanie sceny z dostępnych assetów i modeli - sporadycznie modelowanie i prosta obróbka modeli Umiejętności mile widziane: - znajomość Houdiniego - znajomość Blendera - znajomość Modo - znajomość Adobe After Effects - znajomość Pythona Cechy osobowe: - dokładność - pomysłowość - umiejętność realnej oceny swojej pracy - umiejętność przyjmowania krytyki - zaangażowanie i chęć uczestniczenia w projekcie Zgłoszenia proszę wysyłać na adres [email protected] wraz z informacją o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.
  2. Nazywamy się Binkie TV i jesteśmy małą firmą produkującą filmy 3d dla dzieci. Poszukujemy osoby na stanowisko modelera postaci 3D. Forma zatrudnienia to praca zdalna na umowę o dzieło z przeniesieniem praw autorskich. Obowiązki: *zaprojektowanie i wykonanie modeli 3d pięciu postaci w stylu cartoonowym; *postaci będą miały kilka wariantów ubioru i fryzur oraz dodatkowe elementy (np. wąsy, okulary, czapka); *dodatkowo dla każdej z pięciu głów: blend shapy ust (główne głoski i kilka grymasów), blendshapy powiek (otwarte/zamknięte oczy) Postaci będą wykorzystane do animacji dla małych dzieci, więc muszą wyglądać przyjaźnie. Możliwa jest współpraca przy kolejnych zleceniach zleceniach. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz portfolio/reela na adres: [email protected] Skontaktujemy się z wybranymi osobami, prześlemy szczegółowe wytyczne i referencje.
  3. Zlecę: *zaprojektowanie i wykonanie modeli 3d pięciu postaci w stylu cartoonowym; *postaci będą miały kilka wariantów ubioru i fryzur oraz dodatkowe elementy (np. wąsy, okulary, czapka); *dodatkowo dla każdej z pięciu głów: blend shapy ust (główne głoski i kilka grymasów), blendshapy powiek (otwarte/zamknięte oczy). Postaci będą wykorzystane w animacjach dla małych dzieci, więc muszą wyglądać przyjaźnie. Preferowane osoby z doświadczeniem, znające zasady modelowania postaci i twarzy pod animację. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz portfolio/reela na adres: [email protected] wraz z informacją o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
  4. Firma Sventevith Animation Studio poszukuje specjalisty na stanowisko modeler organiczny. Zakres obowiązków: - modelowanie i teksturowanie głów ludzi. Twarze będą modelowane na podstawie zdjęć znanych osób i modele muszą być do nich podobne. - 'pozowanie' twarzy, czyli modelowanie na nich emocji (np. zdenerwowanie, uśmiech, krzyk itd.) - modelowanie postaci - eksportowanie tekstur, modeli, normalmap. Preferowane oprogramowanie: - Zbrush lub inny program do sculptingu. Praca w Warszawie na czas 3-4 miesięcy z możliwością przedłużenia. Dla osób spoza Warszawy i okolic możliwość zakwaterowania. Gwarantujemy pracę w miłym i doświadczonym zespole, terminowe płatności, możliwość rozwoju, elastyczny czas pracy. Obecnie firma zajmuje się realizacją animacji na potrzeby amerykańskich telewizji, m. in. History, Discovery, 3net. Zgłoszenia wraz z portfolio proszę wysyłać na adres: [email protected] Proszę o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)".
  5. Firma Sventevith Animation Studio poszukuje ludzi na stanowisko 3d generalist. Poszukujemy osób sumiennych, umiejących pracować w zespole, chętnych do nauki. Zakres obowiązków: - modelowanie - obróbka gotowych modeli - ustawianie sceny: światło, kamera, tekstury. - prosta animacja obiektów - prosty compositing Preferowana znajomość Luxology Modo lub innego programu 3d oraz chęć nauczenia się Modo. Mile widziana znajomość Photoshopa i After Effecta. Praca w Warszawie na czas 4-5 miesięcy z możliwością przedłużenia. Dla osób spoza Warszawy i okolic możliwość zakwaterowania. Gwarantujemy pracę w miłym i doświadczonym zespole, terminowe płatności, możliwość rozwoju, elastyczny czas pracy. Obecnie firma zajmuje się realizacją animacji na potrzeby amerykańskich telewizji, m. in. History, Discovery, 3net. Zgłoszenia wraz z portfolio proszę wysyłać na adres: [email protected] Proszę o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)".
  6. Hejka. W sumie ciezko cokolwiek powiedziec. Ruch wyglada na dobry, ale mozliwe ze dlatego, ze helikopter nie dotknal gruntu. Prawidziwe problemy pojawiaja sie z obiektami ktore stykaja sie z gruntem. W przypadku ruchu kamery i lecacego helikoptera matchmove wcale nie musi byc idealny zeby to wygladalo dobrze. Ludzkie oko da sie tutaj oszukać. PS. pamietaj o crop factor :)
  7. Owszem jest mnóstwo niedociągnięć, ale ograniczał nas czas i budżet. Niestety robiliśmy "po kosztach" i wyznaczyliśmy sobie kilka priorytetów. Chcieliśmy żeby modele, animacja i rendering wyszły dobrze. Sporo problemu sprawiło nam futro. Trakowanie było masakrycznie cięzkie i pożarło mnóstwo czasu i pracy. Dlatego "mniej ważne" rzeczy sa niedociągnięte. Przypominam, że robiło to pięć osób. Jak patrzę na to z perspektywy czasu, to nie dowierzam, że się udało. Cały projekt dał nam mnóstwo doświadczenia i zmienił spojrzenie na tzw. "problemy trudne" :) EDIT: Prehistoryczni zabójcy: Pazury i szczęki 19:00 Discovery World sobota, 29 stycznia 2011 serial dokumentalny (Prehistoric Assassins: Claws and Jaws)
  8. Hejka. Efekt koncowy calkiem calkiem. Szczegolnie ze to projekcja do teatru i nie ma co oceniac strony kolorystyczno-wizualnej na ekranie monitora. Szacun za poradzenie sobie z aspektem technicznym, bo PFlow pozostawia wiele do zyczenia. Gratulacje ukonczenia calosci i zamkniecia tematu z zadowoleniem obu stron. Lekki flickering na kwiatkach pewnie nie przeszkadzal na tiulu. Napisz w jakiej rozdzielczosci docelowo to jest wyswietlane. Projekcja przednia czy tylna? Ciekaw tez jestem jakim dysponuja projektorem w tym teatrze. Ja robilem projekcje do Teatru Roma i Wielkiego, wiec wiem jak ciezko dopasowac wszystkie czesci ukladanki (szczegolnie wizje artystyczna). Ciesze sie ze temat sie rozwija i animacja wkrada sie do sztuki klasycznej jaka jest teatr :) pozdrawiam
  9. Zwierzątka były robione dla Discovery. Reszta głównie dla History Channel i część dla Discovery.
  10. Witam. Zapraszam do obejrzenia trzech krótkich reelów. Podzielone są tematycznie: Animacja: Architektura: VFX: Przy projektach współpracowali: Maciej Sznabel (forumowy fps) Krzysztof Szczepański Pozdrawiam.
  11. Dzieki, juz znalazlem. temat mozna zamknac/skasowac. pozdrawiam
  12. Witam. Na wielu renderach interiorow widzialem ciekawe "patterny" od światła - spotowe lampy rzucaja ciekawe wzorki (jasniejsze i ciemniejsze okregi). Szukalem na forum i w googlach i nic nie moge znalezc... mozliwe ze wpisuje zla nazwe :) Moze ktos wie gdzie znalezc takie wzorki, projection mapy, czy jak to zwac ?? poprosze o link :) dzieki z gory.
  13. TuF

    Jaki monitor?

    Na dwa mnie niestety nie stać, a ten co mam nie jest tak całkiem na śmietnik. Można go podpiąć jako drugi do "zaslaniaczo-przeszkadzaczy"... ciekawi mnie tylko czy mozna ustawic różną rozdzielczość dla tych monitorów, bo jeśli bym kupował panoramę to miałaby zupełnie inny aspekt. I ciekawi mnie czy na panoramicznym wygodniej się pracuje niż na zwyklym, czy to ze viewporty są szersze nie wpływa negatywnie na komfort... w sumie ilosc pixli w pionie jest podobna do standardowej 1280x1024, ale za to w poziomie jest dodatkowo 400 pix, zawsze mozna tam upakować jakies dodatkowe toolbary.
  14. TuF

    Jaki monitor?

    Witam Mój 19" Samsung CRT już powoli zaczyna nawalać - sam się wyłącza, czasem piszczy no i kineskop siada (obraz rozmywa się na brzegach i strasznie męczy oczy). W związku z tym chciałbym kupic nowy monitor, najlepiej LCD 22". I teraz parę pytań: 1. Lepiej kupić zwykły czy panoramiczny? 2. Czy taki monitor, jak ten z allegro http://allegro.pl/item162358448_iiyama_e2200wsv_b1_22_panorama_1000_1_5ms_fv.html wystarczy do grafiki (nie potrzebuję superodwzorowania kolorów do DTP itd.), czy kupić droższy model? 3. Może ktoś ma taki monitor, albo podobny, pracuje w 3d MAXie na monitorze panoramicznym i chciałby się podzielić wrażeniami ? Pozdrawiam.
  15. Mysle, ze w rolecie FG mozesz zostawic nawet slabe ustawienia (tak jak z presetu draft), ale w zakladce [Renderer], Samples per Pixel ustaw: minimum 16, maximum 64 i powinno byc dobrze.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy