Napisano 1 Luty 200718 l No mój może nowy pokój bo to projekt. Nie wiem co jeszcze poprawić lub dodać. http://img265.imageshack.us/my.php?image=pokoikgoodzx3.png Soft: Blender Rendering Time: 5min
Napisano 2 Luty 200718 l Generalnie to nie wygląda na razie dobrze. Dosyć sztucznie wyszło, m.in.: 1. Bardzo proste modele - praktycznie parę boxów i tyle. Dodaj detale, np zawiasy i klamkę na oknie, bass reflexy na kolumnach, jakieś wkręty mocujące głośniki, listwę przypodłogową na granicy ściana-podłoga, prowadnice szuflady na klawiaturę, jakieś szpargały na biurku i inne tego typu "pierdółki", to bardzo urealnia modele. 2. Tekstury są "be". Po pierwsze zbyt idealne, zła faktura - dodaj troszkę delikatnych zabrudzeń i zużycia w paru miejscach, dodaj jakąś chropowatość, bo na razie to wygląda jak plastikowe mebelki dla lalek, 3. Oświetlenie - te lampy w ścianie są straszne, ale to twój pokuj. Poza tym jakbyś dał troszkę atmosfery, byłoby lepiej. Światło powinno być bardziej rozproszone. I ten plakat na ścianie - on ma własne źródło zasilania czy jest namalowany farbami fluoroscencyjnymi? Za bardzo świeci, na ścianie na około jest półmrok, a plakat świeci jakby był wtyświetlony na minitorku LCD. To tyle uwag: ogólnie trochę pracy jeszcze przed Tobą, ale początek już masz. Keep working.
Napisano 2 Luty 200718 l O dziżu !!! proporcje, lampy - masakra, reszta jw. miarka w dłoń i do roboty - początki nie są łatwe
Napisano 2 Luty 200718 l Autor No to z miarka to prawda potem meble to robilem na oko. Hmm nie wiem co to bass reflect ale te szpargały zrobie pewnie będzie lepiej wyglądać. Z texturami mam największy problem bo sam ich nie robie tylko szukam na necie i nie wiem jak dodać zabrudzenia.
Napisano 2 Luty 200718 l może to szczegół ale... kto siedzi z kaktusem przed nosem ?? :| a reszta to jak przedmówcy... pozdrawiam aha... a to coś nad biurkiem to łóżko ? balkonik ?? hmm...
Napisano 2 Luty 200718 l Autor No akurat kaktusik mi nie przeszkadza a to nad biurkiem to łóżko. Dzisiaj spróbuje wyrenderowac w yafrayu i popracuje nad światłem.
Napisano 2 Luty 200718 l Autor Wchodzi się poprzez biurko ;P. A co do wyglądu to imageshack tak psuje jakość że mi sie rzygać chce.
Napisano 2 Luty 200718 l Psuje?? Ja tam nie widze zbytnio artefaktów :/ Co do scenki: -puuuusto - rozumiem WIP -nienaturalnie wyglądające przedmioty, materiały -proporcje do bani -brak cieni. Ze już o GI nie wspomne -ciemno -światło nadaje straszny klimat Rendertime strasznie krótki. Postarałbyś się troche i pokazał coś ładniejszego. A do czekania na render trzeba sie przyzwyczaić :) Ale pracuj dalej. Może coś z tego wyjdzie ;)
Napisano 3 Luty 200718 l aaa god damm uzywales wogole material editora czy kolory zminiales przy edycji obiektu:/ ?? render to katastrofa moje rady: 1. dodaj szczegoly 2. render w greyscale(nie lubie uzywac slowa "clay") 3. i tutaj mozesz pokazac to na wipie:p
Napisano 3 Luty 200718 l Autor Ja sie przyzwyczaiłem ostatnio tą scenke 2h rednerowałem z AO na 16 sampli. Będe musiał dodać troche dupereli i poprawić materiały to będzie dobrze i te światła bardziej rozproszyć.
Napisano 3 Luty 200718 l Autor No ubuntu nie jest złe a wręcz bardzo dobre. Oczywiście z berylem ;P. Dzisiaj próbowalem dodać zabrudzenia lekkie ale cośik mi nie wychodzi jak wy je robicie?
Napisano 4 Luty 200718 l Autor No poprawiłem oswietlenie i wywaliłem te brzydkie lampki teraz jest o wiele lepiej jeszcze tylko śmieci dodam i chyba finish będzie. http://img208.imageshack.us/my.php?image=pokoikdziense3.png
Napisano 4 Luty 200718 l finish? no way! tutaj praktycznie wsio idzie do wymiany. począwszy od oświetlenia a na materiałach i modelach skończywszy. porównaj sobie swój pokoik z tym oto renderingiem: http://img19.imageshack.us/img19/8096/giornoglow11rq.jpg (autor= http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?t=52813) obydwa renderingi łączy tylko tematyka. wykonanie? tragedia na całej linii. wiesz, nie znam możliwości Blendera wiem, że można z niego wycisnąć o wiele więcej. Pozdrawiam
Napisano 4 Luty 200718 l Autor No to mówcie co mam zmienić konkretnie np. że specular jest gdzieś za mały itp. bo to że materiały są biedne to to ja wiem tylko nie wiem co jest w nich biednego. Mi bardzo ciężko określić materiał przedmiotu bo jeszcze mało wiem o tym a oświetlenie jest chyba lepsze niż poprzednie chociaż wygląda troche realniej. Jeżeli na tej pracy ułoże i dobiore dobrze oświetlenie to będe wiedział na przyszłość jak to zrobić.
Napisano 5 Luty 200718 l To samo co koledzy + Przykro mi :) Ale no cóż uczysz się ja też takie robiłem :P hmm.. może nadal robie ?
Napisano 6 Luty 200718 l Autor próbny (naprawde próbny) render yefrayem 0.0.9 http://img170.imageshack.us/my.php?image=yafraypokojcu1.png Sorry za ciemno i troche poszczempione ale to jedna z pierwszych pracek yaskiem.
Napisano 7 Luty 200718 l Autor http://images12.fotosik.pl/37/a0123eab5fa9d6f7med.png Wersja jasna z wygladzaniem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto