Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Generalnie to nie wygląda na razie dobrze.

Dosyć sztucznie wyszło, m.in.:

1. Bardzo proste modele - praktycznie parę boxów i tyle. Dodaj detale, np zawiasy i klamkę na oknie, bass reflexy na kolumnach, jakieś wkręty mocujące głośniki, listwę przypodłogową na granicy ściana-podłoga, prowadnice szuflady na klawiaturę, jakieś szpargały na biurku i inne tego typu "pierdółki", to bardzo urealnia modele.

2. Tekstury są "be". Po pierwsze zbyt idealne, zła faktura - dodaj troszkę delikatnych zabrudzeń i zużycia w paru miejscach, dodaj jakąś chropowatość, bo na razie to wygląda jak plastikowe mebelki dla lalek,

3. Oświetlenie - te lampy w ścianie są straszne, ale to twój pokuj. Poza tym jakbyś dał troszkę atmosfery, byłoby lepiej. Światło powinno być bardziej rozproszone.

I ten plakat na ścianie - on ma własne źródło zasilania czy jest namalowany farbami fluoroscencyjnymi? Za bardzo świeci, na ścianie na około jest półmrok, a plakat świeci jakby był wtyświetlony na minitorku LCD.

To tyle uwag: ogólnie trochę pracy jeszcze przed Tobą, ale początek już masz. Keep working.

Napisano

No to z miarka to prawda potem meble to robilem na oko. Hmm nie wiem co to bass reflect ale te szpargały zrobie pewnie będzie lepiej wyglądać. Z texturami mam największy problem bo sam ich nie robie tylko szukam na necie i nie wiem jak dodać zabrudzenia.

Napisano

może to szczegół ale... kto siedzi z kaktusem przed nosem ?? :| a reszta to jak przedmówcy...

 

pozdrawiam

 

aha... a to coś nad biurkiem to łóżko ? balkonik ?? hmm...

Napisano

Psuje?? Ja tam nie widze zbytnio artefaktów :/

 

Co do scenki:

-puuuusto - rozumiem WIP

-nienaturalnie wyglądające przedmioty, materiały

-proporcje do bani

-brak cieni. Ze już o GI nie wspomne

-ciemno

-światło nadaje straszny klimat

 

Rendertime strasznie krótki. Postarałbyś się troche i pokazał coś ładniejszego. A do czekania na render trzeba sie przyzwyczaić :)

 

Ale pracuj dalej. Może coś z tego wyjdzie ;)

Napisano

aaa

god damm

uzywales wogole material editora czy kolory zminiales przy edycji obiektu:/ ??

 

render to katastrofa

 

moje rady:

1. dodaj szczegoly

2. render w greyscale(nie lubie uzywac slowa "clay")

3. i tutaj mozesz pokazac to na wipie:p

Napisano

Ja sie przyzwyczaiłem ostatnio tą scenke 2h rednerowałem z AO na 16 sampli. Będe musiał dodać troche dupereli i poprawić materiały to będzie dobrze i te światła bardziej rozproszyć.

Napisano

No ubuntu nie jest złe a wręcz bardzo dobre. Oczywiście z berylem ;P. Dzisiaj próbowalem dodać zabrudzenia lekkie ale cośik mi nie wychodzi jak wy je robicie?

 

Napisano

finish? no way! tutaj praktycznie wsio idzie do wymiany. począwszy od oświetlenia a na materiałach i modelach skończywszy.

 

porównaj sobie swój pokoik z tym oto renderingiem:

 

http://img19.imageshack.us/img19/8096/giornoglow11rq.jpg

(autor= http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?t=52813)

 

obydwa renderingi łączy tylko tematyka. wykonanie? tragedia na całej linii. wiesz, nie znam możliwości Blendera wiem, że można z niego wycisnąć o wiele więcej.

 

Pozdrawiam

Napisano

No to mówcie co mam zmienić konkretnie np. że specular jest gdzieś za mały itp. bo to że materiały są biedne to to ja wiem tylko nie wiem co jest w nich biednego. Mi bardzo ciężko określić materiał przedmiotu bo jeszcze mało wiem o tym a oświetlenie jest chyba lepsze niż poprzednie chociaż wygląda troche realniej. Jeżeli na tej pracy ułoże i dobiore dobrze oświetlenie to będe wiedział na przyszłość jak to zrobić.

Gość George82
Napisano

GI masz wlaczone? zapowiada sie lepiej, ale GI brakuje jak w morde. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności