barnaba1234 Napisano 1 Luty 2007 Share Napisano 1 Luty 2007 No mój może nowy pokój bo to projekt. Nie wiem co jeszcze poprawić lub dodać. http://img265.imageshack.us/my.php?image=pokoikgoodzx3.png Soft: Blender Rendering Time: 5min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 Generalnie to nie wygląda na razie dobrze. Dosyć sztucznie wyszło, m.in.: 1. Bardzo proste modele - praktycznie parę boxów i tyle. Dodaj detale, np zawiasy i klamkę na oknie, bass reflexy na kolumnach, jakieś wkręty mocujące głośniki, listwę przypodłogową na granicy ściana-podłoga, prowadnice szuflady na klawiaturę, jakieś szpargały na biurku i inne tego typu "pierdółki", to bardzo urealnia modele. 2. Tekstury są "be". Po pierwsze zbyt idealne, zła faktura - dodaj troszkę delikatnych zabrudzeń i zużycia w paru miejscach, dodaj jakąś chropowatość, bo na razie to wygląda jak plastikowe mebelki dla lalek, 3. Oświetlenie - te lampy w ścianie są straszne, ale to twój pokuj. Poza tym jakbyś dał troszkę atmosfery, byłoby lepiej. Światło powinno być bardziej rozproszone. I ten plakat na ścianie - on ma własne źródło zasilania czy jest namalowany farbami fluoroscencyjnymi? Za bardzo świeci, na ścianie na około jest półmrok, a plakat świeci jakby był wtyświetlony na minitorku LCD. To tyle uwag: ogólnie trochę pracy jeszcze przed Tobą, ale początek już masz. Keep working. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 O dziżu !!! proporcje, lampy - masakra, reszta jw. miarka w dłoń i do roboty - początki nie są łatwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barnaba1234 Napisano 2 Luty 2007 Autor Share Napisano 2 Luty 2007 No to z miarka to prawda potem meble to robilem na oko. Hmm nie wiem co to bass reflect ale te szpargały zrobie pewnie będzie lepiej wyglądać. Z texturami mam największy problem bo sam ich nie robie tylko szukam na necie i nie wiem jak dodać zabrudzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 może to szczegół ale... kto siedzi z kaktusem przed nosem ?? :| a reszta to jak przedmówcy... pozdrawiam aha... a to coś nad biurkiem to łóżko ? balkonik ?? hmm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barnaba1234 Napisano 2 Luty 2007 Autor Share Napisano 2 Luty 2007 No akurat kaktusik mi nie przeszkadza a to nad biurkiem to łóżko. Dzisiaj spróbuje wyrenderowac w yafrayu i popracuje nad światłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 a jak sie wchodzi na to łóżku ? pokaż rzut pokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 wygląda strasznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barnaba1234 Napisano 2 Luty 2007 Autor Share Napisano 2 Luty 2007 Wchodzi się poprzez biurko ;P. A co do wyglądu to imageshack tak psuje jakość że mi sie rzygać chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 2 Luty 2007 Share Napisano 2 Luty 2007 Psuje?? Ja tam nie widze zbytnio artefaktów :/ Co do scenki: -puuuusto - rozumiem WIP -nienaturalnie wyglądające przedmioty, materiały -proporcje do bani -brak cieni. Ze już o GI nie wspomne -ciemno -światło nadaje straszny klimat Rendertime strasznie krótki. Postarałbyś się troche i pokazał coś ładniejszego. A do czekania na render trzeba sie przyzwyczaić :) Ale pracuj dalej. Może coś z tego wyjdzie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4rcus Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 aaa god damm uzywales wogole material editora czy kolory zminiales przy edycji obiektu:/ ?? render to katastrofa moje rady: 1. dodaj szczegoly 2. render w greyscale(nie lubie uzywac slowa "clay") 3. i tutaj mozesz pokazac to na wipie:p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barnaba1234 Napisano 3 Luty 2007 Autor Share Napisano 3 Luty 2007 Ja sie przyzwyczaiłem ostatnio tą scenke 2h rednerowałem z AO na 16 sampli. Będe musiał dodać troche dupereli i poprawić materiały to będzie dobrze i te światła bardziej rozproszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..::Krzysiek M::.. Napisano 3 Luty 2007 Share Napisano 3 Luty 2007 o Ubuntu używasz :D cool nie jestem sam :P krzesełko wydaje się ściśnięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barnaba1234 Napisano 3 Luty 2007 Autor Share Napisano 3 Luty 2007 No ubuntu nie jest złe a wręcz bardzo dobre. Oczywiście z berylem ;P. Dzisiaj próbowalem dodać zabrudzenia lekkie ale cośik mi nie wychodzi jak wy je robicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barnaba1234 Napisano 4 Luty 2007 Autor Share Napisano 4 Luty 2007 No poprawiłem oswietlenie i wywaliłem te brzydkie lampki teraz jest o wiele lepiej jeszcze tylko śmieci dodam i chyba finish będzie. http://img208.imageshack.us/my.php?image=pokoikdziense3.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 4 Luty 2007 Share Napisano 4 Luty 2007 finish? no way! tutaj praktycznie wsio idzie do wymiany. począwszy od oświetlenia a na materiałach i modelach skończywszy. porównaj sobie swój pokoik z tym oto renderingiem: http://img19.imageshack.us/img19/8096/giornoglow11rq.jpg (autor= http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?t=52813) obydwa renderingi łączy tylko tematyka. wykonanie? tragedia na całej linii. wiesz, nie znam możliwości Blendera wiem, że można z niego wycisnąć o wiele więcej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barnaba1234 Napisano 4 Luty 2007 Autor Share Napisano 4 Luty 2007 No to mówcie co mam zmienić konkretnie np. że specular jest gdzieś za mały itp. bo to że materiały są biedne to to ja wiem tylko nie wiem co jest w nich biednego. Mi bardzo ciężko określić materiał przedmiotu bo jeszcze mało wiem o tym a oświetlenie jest chyba lepsze niż poprzednie chociaż wygląda troche realniej. Jeżeli na tej pracy ułoże i dobiore dobrze oświetlenie to będe wiedział na przyszłość jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hax0r Napisano 5 Luty 2007 Share Napisano 5 Luty 2007 To samo co koledzy + Przykro mi :) Ale no cóż uczysz się ja też takie robiłem :P hmm.. może nadal robie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barnaba1234 Napisano 6 Luty 2007 Autor Share Napisano 6 Luty 2007 próbny (naprawde próbny) render yefrayem 0.0.9 http://img170.imageshack.us/my.php?image=yafraypokojcu1.png Sorry za ciemno i troche poszczempione ale to jedna z pierwszych pracek yaskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość George82 Napisano 6 Luty 2007 Share Napisano 6 Luty 2007 GI masz wlaczone? zapowiada sie lepiej, ale GI brakuje jak w morde. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barnaba1234 Napisano 7 Luty 2007 Autor Share Napisano 7 Luty 2007 http://images12.fotosik.pl/37/a0123eab5fa9d6f7med.png Wersja jasna z wygladzaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się