pecet Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 witam, pierwszy raz robie coś tak minimalistycznego, po ponad godzinie miałem ładny model, przez następne dwie zrobiłem z niego coś podobnego do pudełka po zapałkach :p 395 trójkątów jeszcze będe musiał poprawić bo przy renderowaniu ten dziwny cień na boku się pojawia, a w viewportach go niema :/
vv3k70r Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 nie dlub modelu-cien popraw oswietleniem :) podobny nawet wyszedl
Gość obo Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 Super. Naprawde podobny, no i zmieściłeś się w limicie. Nice ;)
ledyr Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 póki co wygląda obiecująco, ale jak zwykle okaze sie po teksturce :D haha ciekaw jestem jak to zrobisz, z tego co widze praktyku w robieniu samochodów masz DUŻĄ :D
pecet Napisano 4 Luty 2007 Autor Napisano 4 Luty 2007 ehh kurde zrobiłem texturke ale 256*256, jutro będe większość robił od nowa jak mi sie jeszcze bedzie chciało, bo po resizie to jedna wielka plama :|
KLICEK Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 tak jak Bro mowi jest pieknie :) no tak to juz jest z resaizingiem, ze meczysz sie niepotrzebnie nad detalami ktorych pozniej nie widac ;)
Kuba Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 He he, ekstra bryka. Teksturka bardzo mi się podoba. Gratuluję.
pecet Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 skończyłem już bo nie chce mi sie od nowa textury robić, tylko poprawiłem troche: . . . wiem wiem, tragiczna ta texturka i wiel miejsca zmarnowałem
Por@szek Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 Szkoda ze robiles spod samochodu, gry z takim policountem nie maja fizyki wiec i spodu nie widac, przez co mialbys mniejszy polycount i wiecej miejsca na texturze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się