Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ogólnie temat taki jak w tytule postu. Czy da rade bez problemu przekonwertować z mayi mesha z rozlozonymi UV do maxa? Czy UVki się jednak rozlecą?

Jakie warunki muszą być spelnione aby obiekt z mayi bez problemów otworzył sie w maxie ?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 676
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Potwierdzam! FBX przechowuje parametry UV więc nie powinno być problemów, jednak to też zależy od exportera i importera danego programu...

 

np. Maya nie czyta wszystkich FBX natomiast Milkshape robi to bez problemu.

 

Więc nie gwarantuje zgodności z 3d MAX...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności