Gadon Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 ogólnie temat taki jak w tytule postu. Czy da rade bez problemu przekonwertować z mayi mesha z rozlozonymi UV do maxa? Czy UVki się jednak rozlecą? Jakie warunki muszą być spelnione aby obiekt z mayi bez problemów otworzył sie w maxie ?
piotrek Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 Próbowałeś przenosić obiekty przez fbx? Powinien trzymać współrzędne UV.
floo Napisano 8 Luty 2007 Napisano 8 Luty 2007 Potwierdzam! FBX przechowuje parametry UV więc nie powinno być problemów, jednak to też zależy od exportera i importera danego programu... np. Maya nie czyta wszystkich FBX natomiast Milkshape robi to bez problemu. Więc nie gwarantuje zgodności z 3d MAX...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się