Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

jak dodac jedna krawedz narzedziem cut, jesli jeden vertex jest w widoku a drugi znajduje sie hen daleko na drugim koncu siatki...pytanie znaczy tyle samo co "jak przesuwac/obracac widok, bo u mnie jak probuje pan'owac widok to deaktywuje to narzedzie cut.

 

http://members.lycos.co.uk/pol3d/1.jpg

probuje utworzyc edge pomiedzy dwoma zakreslonymi wierzcholkami

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 976
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

a w podobnej sytuacji jak utworzyc jeden poligon na czterech wybranych vertexach?

Napisano
  • Autor

http://members.lycos.co.uk/pol3d/2.jpg

 

ale w sytuacji jak na skrinie to sie nie sprawdzi bo dziala tak samo jak cap dla border, utworzy jeden poligon nie dopasowany do ksztaltu, a chce miec 3 poligony juz dopasowane...mozna wprawdzie ten poligon utworzony za radą Hynola pociąć i zweldowac wierzcholki ale wydaje mi sie to okrężną drogą...

 

naprawde nie ma sposobu zeby wybrac narzedzie create poligon, zaznaczyc jeden vertex, przesunac/obrocic widok i zaznaczyc drugi i trzeci co w efekcie utworzy tri?

ew. zaznaczyc 3 albo 4 vertexy i wybrac jakas opcje ktora utworzy poligon na tych vertexach...

Napisano
  • Autor

poprzedni post napisalem za szybko, Hynol masz racje jednak...a co w sytuacji kiedy w jednym miejscu mamy 2 vertexy a kilometr dalej jeden? a chcemy utworzyc tri....eee juz kombinuje za bardzo chyba:) dobra, pomogliscie, dzieki:)

Napisano

polshai-CAP uzywasz na polygony ograniczone borderem, bridge tlyko na krawedzie, ktore nei maja zadnych wspolnych krawedzi miedzy soba...

 

w bridge mozna regulowac twist, wtedy sie dopasuja...

 

na duze odleglosci to trzeba myslec...

najlepiej je omijac, albo dopasowac skale przed praca...

i tak zaden render nei uciagnie jednego duzego polygona bo usrednienia zezra na nim wszystko, lepiej go potnij na mniejsze kawalki...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.