Napisano 8 Luty 200718 l jak dodac jedna krawedz narzedziem cut, jesli jeden vertex jest w widoku a drugi znajduje sie hen daleko na drugim koncu siatki...pytanie znaczy tyle samo co "jak przesuwac/obracac widok, bo u mnie jak probuje pan'owac widok to deaktywuje to narzedzie cut. http://members.lycos.co.uk/pol3d/1.jpg probuje utworzyc edge pomiedzy dwoma zakreslonymi wierzcholkami
Napisano 8 Luty 200718 l Autor a w podobnej sytuacji jak utworzyc jeden poligon na czterech wybranych vertexach?
Napisano 9 Luty 200718 l Autor http://members.lycos.co.uk/pol3d/2.jpg ale w sytuacji jak na skrinie to sie nie sprawdzi bo dziala tak samo jak cap dla border, utworzy jeden poligon nie dopasowany do ksztaltu, a chce miec 3 poligony juz dopasowane...mozna wprawdzie ten poligon utworzony za radą Hynola pociąć i zweldowac wierzcholki ale wydaje mi sie to okrężną drogą... naprawde nie ma sposobu zeby wybrac narzedzie create poligon, zaznaczyc jeden vertex, przesunac/obrocic widok i zaznaczyc drugi i trzeci co w efekcie utworzy tri? ew. zaznaczyc 3 albo 4 vertexy i wybrac jakas opcje ktora utworzy poligon na tych vertexach...
Napisano 9 Luty 200718 l Autor poprzedni post napisalem za szybko, Hynol masz racje jednak...a co w sytuacji kiedy w jednym miejscu mamy 2 vertexy a kilometr dalej jeden? a chcemy utworzyc tri....eee juz kombinuje za bardzo chyba:) dobra, pomogliscie, dzieki:)
Napisano 9 Luty 200718 l polshai-CAP uzywasz na polygony ograniczone borderem, bridge tlyko na krawedzie, ktore nei maja zadnych wspolnych krawedzi miedzy soba... w bridge mozna regulowac twist, wtedy sie dopasuja... na duze odleglosci to trzeba myslec... najlepiej je omijac, albo dopasowac skale przed praca... i tak zaden render nei uciagnie jednego duzego polygona bo usrednienia zezra na nim wszystko, lepiej go potnij na mniejsze kawalki...