Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Juz od dłuższego czasu zaczełem się zastanawiać jak zrobić w maxie śwatło podłużne typu "Jarzyniówka" (chyba tak się pisze :P ) jak zrobić aby dany obiekt był swiatłem ? i rzeczywiście oswietlał teren(inne obiekty) całą swą długością?

bede wdzięczny za poradę :)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

stawiasz np długi cylinder i jeżeli masz vraya to jako material dajesz VraylightMtl no i manipulujesz sobie mult. zas jezeli nie masz vraya to nakladasz na tego cylindra standardowy material maxa, zaznaczas color w self ilumination, dajesz go na jasny kolor i jeszcze jakies moze swiatłoo omni dla oswietlenia sceny.

hehe mam nadzieje ze sie rozczytasz z tego co napisalem, jak cos to pisz :]

pozdrawiam!

Napisano

często miałem podobny problem, dawanie vraylightMtl nie zdaje egzaminu najczęściej. Ja wolę dać vraylight area w kształecie jarzenioówki, ewentualnie wymodelować ją, nadać selfilumination i dodatkowo jako źródło światła vraylight.

Napisano

JunioR - tak jak ty napisałeś to ten cylinder będzie świecił, ale nie będzie dawał światła :p, do mental raya jest taki plugin co można zrobić że bryła będzie świeciła i dawała światło, ale jest zabugowany i sie za bardzo nie sprawdza, nadanie światłu MRarea kształtu cylindra to też nie jest to bo tak naprawde to jest swiatło punktowe, tylko Cienie od niego się inaczrj rozkładają, można popróbować photometricami (jak sie myle to niech ktoś poprawi)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności