Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam problem w stworzeniu dymu, dym wychodzi ładnie ale nie wygląda realistycznie nie je rozmyty. Tutaj macie zdjęcie.

dym.jpg

 

Robiłem to według tutka ale nie wiem czemu mi to nie wyszło (http://www.max3d.pl/tut.php?id=262).

Tak naprawdę chcę zrobić mgłę i prosiłbym o poradę jak to zrobić.

 

Rozmywam to wartością motion blur, ustawiłem nawet na 100 ale nie widać różnicy...

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mgłę? Mgłę można zrobić przy użyciu opcji "fog" - szczegóły w helpie.

Pozdrawiam.

Napisano
Rozmywam to wartością motion blur, ustawiłem nawet na 100 ale nie widać różnicy...

a którą klatke renderujesz? wyrenderuj np. 20 powinno sie rozmyć

Napisano
  • Autor

A jest sposób aby zrobić takie chmury:

350px-Chmury_warstwy.jpg

 

A tak dokładnie to chodzi mi o te dolne. Bo modelowaniem by to strasznie żmudna robota była i czasochłonna...

 

Chce po prostu zrobić obiekt który spada z kosmosu i przelatuje przez chmury, dlatego zdjęcie raczej odpada...

Napisano

Zależy czym dysponujesz (renderer, plugi). W mentalu bez problemu się da, z Vrayem nieco trudniej, ale też da rade. Z plugów to najlepszy chyba jest pyrocluster, ale on ładnie współpracuje tylko Finalem z tego co się orientuje.

Napisano
  • Autor

Plugi to mam podstawowe, zadnych nie wgrywalem narazie bo jeszcze nigdy tego nie robilem i niechce cegos rozwalic...

A czym jest ten Finalem ?

Napisano

Final Renderer. Taki moduł renderujący. Ale jak masz podstawową wersje bez dodatków, to mental ray, mesh z displacementem i odpowiedni shader dla volume'a.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności