Napisano 11 Luty 200718 l Witam Mam problem w stworzeniu dymu, dym wychodzi ładnie ale nie wygląda realistycznie nie je rozmyty. Tutaj macie zdjęcie. Robiłem to według tutka ale nie wiem czemu mi to nie wyszło (http://www.max3d.pl/tut.php?id=262). Tak naprawdę chcę zrobić mgłę i prosiłbym o poradę jak to zrobić. Rozmywam to wartością motion blur, ustawiłem nawet na 100 ale nie widać różnicy...
Napisano 11 Luty 200718 l Mgłę? Mgłę można zrobić przy użyciu opcji "fog" - szczegóły w helpie. Pozdrawiam.
Napisano 11 Luty 200718 l Rozmywam to wartością motion blur, ustawiłem nawet na 100 ale nie widać różnicy... a którą klatke renderujesz? wyrenderuj np. 20 powinno sie rozmyć
Napisano 11 Luty 200718 l http://www.3dluvr.com/content/article/60 http://www.3dluvr.com/content/article/61 http://www.3dluvr.com/content/article/62 Tu jest fajny tutek na dym beż żadnych plugów. Polecam serdecznie! :)
Napisano 15 Luty 200718 l Autor A jest sposób aby zrobić takie chmury: A tak dokładnie to chodzi mi o te dolne. Bo modelowaniem by to strasznie żmudna robota była i czasochłonna... Chce po prostu zrobić obiekt który spada z kosmosu i przelatuje przez chmury, dlatego zdjęcie raczej odpada...
Napisano 15 Luty 200718 l Zależy czym dysponujesz (renderer, plugi). W mentalu bez problemu się da, z Vrayem nieco trudniej, ale też da rade. Z plugów to najlepszy chyba jest pyrocluster, ale on ładnie współpracuje tylko Finalem z tego co się orientuje.
Napisano 16 Luty 200718 l Autor Plugi to mam podstawowe, zadnych nie wgrywalem narazie bo jeszcze nigdy tego nie robilem i niechce cegos rozwalic... A czym jest ten Finalem ?
Napisano 16 Luty 200718 l Final Renderer. Taki moduł renderujący. Ale jak masz podstawową wersje bez dodatków, to mental ray, mesh z displacementem i odpowiedni shader dla volume'a.